آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروش دیفیوزر حباب ریز Jager آلمان

افزودن به علاقه مندی
یکی از فرآیندها در سیستمهای تصفیه آب و فاضلاب و پرورش آبزیان پس از تولید هوا توسط بلوئر سیستم انتشار هوا بصورت متعادل در حوضچه می باشد. یکی از این ابزارها جهت انتشار صحیح و افزایش راندمان دیفیوزرهای حباب ریز می باشند.
دیفیوزرهای حباب ریز دارای یک بدنه از جنس پلیمری PP و یک ممبران لاستیکی انعطاف پذیر از جنس EPDM تشکیل شده اند که سطح ممبران دارای سوراخ های بسیار ریز جهت خروج هوا می باشد.
بی شک دیفیوزرهای حباب ریز Jager آلمان یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین برندهای موجود در صنعت می باشد.
شرکت مهندسی مبنا پیشرو تجهیز(MPT) (www.mabna-co.com) بعنوان یکی از تامین کنندگان تجهیزات هوادهی، تامین کننده دیفیوزرهای Jager آلمان می باشد.
جهت آشنائی بیشتر با دیفیوزرهای هوادهی و سایر محصولات شرکت مهندسی مبنا پیشرو تجهیز(MPT) و دریافت کاتالوگ الکترونیکی و مقالات مرتبط لطفا از سایت این شرکت www.mabna-co.com)) بازدید فرمائید.
و همچنین جهت اطلاع از آخرین اخبار صنعت بصورت تخصصی در حوزه های مختلف عضو کانال تلگرامی این شرکت به آدرس @Mabna-co گردید.

نام شرکت: مهندسی مبنا پیشرو تجهیز
آدرس: تهران، انتهای بلوار آبشناسان
تلفن: 44957553 – 021
فکس (24 ساعته): 89782265 – 021
همراه: 09399614955
09399614966
کانال تلگرام: @Mabna-co
ایمیل: info@mabna-co.com
وبسایت: www.mabna-co.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی