آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروش دستگاه تصفیه آب سرشیری

افزودن به علاقه مندی
فروش دستگاه تصفیه آب سرشیری
دستگاه تصفیه آب سر شیری جهت نصب روی شیر آب طراحی گردیده و شامل دو مرحله فیلترِ تصفیه آب ، می‌شود. استفاده از این دستگاه علاوه بر حذف ذرات معلق تا اندازه 0.01 میکرون، موجب حذف موجودات مضر میکروسکوپی شامل باکتری‌ها، کیست‌ها، قارچ‌ها و … و همچنین حذف کلر و بو و طعم نامطبوع از آب می‌شود.
ویژگی های دستگاه تصفیه آب خانگی سرشیری
نصب سریع و آسان به انواع شیر آلات.
امکان شستشوی فیلتر.
قیمت پایین تر.
نقاط قوت تصفیه آب سرشیری
تمامی مواد پلاستیکی به کار رفته در دستگاه از جنس پلاستیک ABS نشکن با گرید خوراکی می باشد، که هم مقاومت دستگاه را بالا می برد و هم موارد بهداشتی را رعایت می کند. فیلتر ممبرین UF از رشته هایی لوله ای شکل به قطر 0.01 میکرون تشکیل شده است و اجازه عبور ذرات بزرگ تر از آن شامل باکتری ها ، کیست ها ، قارچ ها و ویروس ها را نمی دهد.
این دستگاه تصفیه آب خانگی ساده و کوچک از نوع تصفیه آبهای میکرو فیلتریشن است که بصورت سر شیری مورد استفاده قرار می گیرد. همراه با این تصفیه آب سرشیری انواع اتصالات در نظر گرفته شده است که امکان نصب به انواع شیرآلات را میسر می سازد. همچنین دارای یک شیر دو وضعیتی است که استفاده از آب شهری و آب خروجی فیلتر را بدون نیاز به باز کردن فیلتر از سر شیر امکان پذیر می سازد. فیلتر های استفاده شده در این دستگاه تصفیه اب خانگی (سر شیری) از نوع سرامیکی قابل شستشو و کربنی می باشد.
09373423834 مهندس گرایلی
051-38844766 -**051-38817524
آدرس:مشهد بلوار پیروزی حد فاصل بین میدان هاشمیه و چهارراه کوثر بین 36 و 38 فروشگاه تصفیه آب معصومی(پردیس)
Website:www.pagp.ir
Pardis.tasfie@gmail.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی