آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروش اکسید آهن میکایی(MIO)پارسیان

افزودن به علاقه مندی
معرفی شرکت:
شرکت کانی فرآوران پارسیان خاورمیانه تولید کننده انواع پودرهای میکرونیزه معدنی در اندازه ذرات مختلف تا دانه بندی 5-150 میکرون با ظرفیت 200تن روزانه، در سال 1395 فعالیت خود را در شهرک صنعتی ولیعصر شهرستان زارچ واقع در استان یزد آغاز نموده است .کیفیت بالا، هزینه مناسب،مرکزیت کشور، تداوم و تنوع تولید محصولات این شرکت به مصرف کنندگان داخلی اطمینان می دهد که مواد اولیه مورد نیاز خود را در حداقل زمان و با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت دریافت نماید. این شرکت با بهره مندی از معادن غنی و همچنین در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته و بروز و ایجاد آزمایشگاه نوین جهت کنترل کیفیت، این امکان را دارد که محصول نهایی را مطابق با استانداردهای بین المللی تولید نماید.
محصولات ما شامل : انواع پودرهای میکرونیزه معدنی ، کربنات کلسیم، دولومیت، انواع بنتونیت، باریت،کائولن، بالکلی ،منیزیت ،اکسید آهن میکایی (MIO)و...... و کودهای میکرونیزه معدنی می باشد. محصولات این شرکت در صنايع حفاري چاه‌هاي نفت و گاز و سدسازي، رنگ سازي، پلاستيك، لاستيك، گرانول P.V.C ، پروفيل، سیم کابل ، چسب و رزين ، لعاب‌سازي، كاغذسازي، الكترود،کفپوش و موزاییک، چيني و سراميك، ايزولاسيون و ... کاربرد بسیاری دارد.
اکسید آهن میکایی(M.I.O) :
(MIO)به دلیل داشتن ذرات صفحه ای شکل با همپوشانی یکدیگر سطحی مقاوم و مستحکم در مقابل نفوذ عناصر مخرب ایجاد می کند.اکسید آهن میکایی (MIO) به عنوان لایه استری در تولید پوششهای مقاوم و ضد خوردگی در تاسیسات دریایی و مکان هایی که میزان خوردگی تخریب آنها از حد مجاز بالاتر است کاربرد دارد.این ماده از لحاظ کیفیت با محصولات اروپایی رقابت می کند و دارای مشخصات مشابه و برتر می باشد .MIO در صنایع رنگ سازی ( رنگ های صنعتی ، رنگ های دریایی ، اپوکسی ، ضد زنگ ، رنگ های مقاوم ، کف سالن ها ) و در صنایع ساینده همانند ( گل حفاری ، خطوط لوله های دریایی و سکوهای نفتی ) کاربرد دارد. است .
این پوششـهای دو جزیی از نوع اپوکسی های سخت شونده با پلی آمید هستند و جهت پوشش میانی در یک سیستم برای سطوح خارجی مخازن، اسکلتهای فلزی، خطوط لوله کارخانجات شیمیایی، پالایشگاه ها، مناطق ساحلی کنار دریا و سطوح بتوني مورد استـفاده قرار می گیـرند. بخاطـر خاصـیت ورقه ای بودن پیگـمنت MIO، این پوشـشها مقاومت بسیار خوبی در برابر نفوذ پذیری آب دارند و از سوی دیگر بعلت سطح براق و زبر، در صورت استفاده بعنوان پوشش رویه، جلوه زیبایی روی سطح ایجاد می نمایند. در صورت نیاز می توان از پوششهای رویه اپوکسی یا پلی یورتان ( با توجه به شرایط محیط مورد استفاده ) جهت ایجاد سطحی براق استفاده نمود.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه خدمات بازاریابی و بازارسازی