آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروش انواع ویدئو اسکوپ و بور اسکوپ صنعتی ،

افزودن به علاقه مندی

فروش انواع ویدئو اسکوپ و بور اسکوپ صنعتی ، ویدیو اسکوپ یا ویدیواسکوپ و بوراسکوپ ها

احتراما" به استحضار مي‌رساند، فروشگاه سلکترو نماینده فروش شرکت سنجش صحت پویا در لاله زار با بهره‌گيري از كادري مجرب و كارشناسان باسابقه آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی و ساخت تابلو های توزیع و تامين تجهيزات در برق صنعتی، روشنایی، سیم وکابل و ملزومات خطوط انتقال و همچنین تجهیزات ضدانفجار به صنايع گوناگون از قبيل نفت، گاز، پتروشيمي، نيروگاهي، آب و فاضلاب ، خودروسازي و غیره ميباشد.
دستگاه ه ویدئو اسکوپ یا بور اسکوپ صنعتی مدل XLGO video scope ساخت کمپانی GE آمریکا:
این دستگاه با وزن 1.7kg به عنوان سبکترین دستگاه ویدئواسکوپ ساخت کمپان GE یا Everest دارای تمامی امکانات از جمله فیلمبرداری ، عکسبرداری و اندازه گیری استریو میباشد.

** دستگاه ه ویدیو اسکوپ یا بوراسکوپ صنعتی مدل XLVU video scope ساخت کمپانی GE آمریکا:
این دستگاه با وزن 1.7kg به عنوان سبکترین دستگاه ویدئواسکوپ ساخت کمپان GE یا Everest دارای تمامی امکانات از جمله فیلمبرداری ، عکسبرداری میباشد. تفاوت این دستگاه ویدیواسکوپ با دستگاه ویدئواسکوپ مدل GLGO این است که این دستگاه ویدیو اسکوپ توانایی اندازه گیری استریو را ندارد.


در صورت نیاز به دریافت کاتالوگ به سایت ما به آدرس اینترنتی www.selectro.ir مراجعه نمایید تا از مزایای دیگر سایت بهره مند شوید.

کلمات کلیدی :

ویدئو اسکوپ , ویدئواسکوپ, ویدیو اسکوپ , ویدیواسکوپ , بوراسکوپ , بور اسکوپ ,Video scope,vedioscope,borescope,Olympus Video Scope
ویدئو اسکوپ-دوربین بازرسی-فایبر اسکوپ



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی