آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروش انواع میگر و ارت تستر،Megger & Earth tester

افزودن به علاقه مندی
فروش انواع میگر و ارت تستر،Megger & Earth tester

احتراما" به استحضار مي‌رساند، فروشگاه دلتا صنعت نماینده فروش شرکت سنجش صحت پویا در لاله زار با بهره‌گيري از كادري مجرب و كارشناسان باسابقه آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی و ساخت تابلو های توزیع و تامين تجهيزات در برق صنعتی، روشنایی، سیم وکابل و ملزومات خطوط انتقال و همچنین تجهیزات ضدانفجار به صنايع گوناگون از قبيل نفت، گاز، پتروشيمي، نيروگاهي، آب و فاضلاب ، خودروسازي و غیره ميباشد.
تست عایقی یا اصطلاحاً میگر در اندازه گیری مقاومت بین عایقها که معمولا مقاومت بالائی باید باشد به کمک ما می‏آید . این تجهیزات با اعمال ولتاژ ثابت و بسیار بالا به عایق مورد تست و اندازه گیری جریانی که از تجهیز عبور میکند میتوانند مقاومت های بسیار بالا را اندازه گیری کنند .از دستگاه تست عایقی میتوان جهت تست سوئیچهای وکیوم ، شبکه های توزیع برق فشار قوی و تست ادواتی که جهت عایق کردن استفاده میکنند در بسیاری از کاربردها با توجه به سبکی و قابل حمل بودن آنها استفاده نمود .
همچنین از ميگر يا تستر عايقي Isulation tester جهت اندازه‎گيري مقاومت هاي بالا و معمولا جهت ارزيابي کيفيت عايقها در ولتاژهاي بالا مورد استفاده قرار ميگيرند . از کاربردهاي دیگر تستر عايقي اندازه گيري مقاومت سيم پيچهاي موتور و کابل و مواد عايق ديگر يا تست کليدهاي الکتريکي در حدود مگااهم ميباشد .همچنين از ميگر براي اندازه گيري مقاومت بين هر يک از فازها و زمين ميتوان استفاده کرد .
دستگاه تست مقاومت زمين شبيه ميگر براي اندازه گيري مقاومت طراحي گرديده با اين تفاوت که مقاومت زمين بسيار کمتر از عايقهاي معمول ميباشد .در حقيقت رنج ميگر در بازه مگا اهم و تستر مقاومت زمين در حدود اهم مبياشد .از دستگاه تست مقاومت زمين معولا براي اندازه گيري مقاومت بين دو نقطه زمين در حدود 5 يا 10 اهم است استفاده ميکنند .اين تجهيزات معولا داراي سه عدد کانکشن هستند که به کمک ميله اي فلزي امکان اتصال به زمين داشته و به الکترودهاي جريان ، زمين ، و پتانسيل شناخته ميشوند .
انواع میگر و ارت تستر دیجیتال و آنالوگ از کمپانی معروف Megger آمریکا
انواع میگر و ارت تستر دیجیتال و آنالوگ از کمپانی معروف Fluke آمریکا
انواع میگر و ارت تستر دیجیتال و آنالوگ از کمپانی معروف Kasie ژاپن
انواع میگر و ارت تستر دیجیتال و آنالوگ از کمپانی معروف Hioki ژاپن
انواع میگر و ارت تستر دیجیتال و آنالوگ از کمپانی معروف Lutron تایوان
انواع میگر و ارت تستر دیجیتال و آنالوگ از کمپانی معروف TES تایوان
انواع میگر و ارت تستر دیجیتال و آنالوگ از کمپانی معروف Kyoritso
انواع میگر و ارت تستر دیجیتال و آنالوگ از کمپانی معروف Mastech هنگ کنگ

در صورت نیاز به دریافت کاتالوگ به سایت ما به آدرس اینترنتی www.deltasanaat.com مراجعه نمایید تا از مزایای دیگر سایت بهره مند شوید

میگر
ارت تستر
تست عایق
تست مقاومت زمین
Megger
Earth tester
Insulation tester
ارت تستر کلمپی
میگر کلمپی
ارت تستر دیجیتال
ارت تستر آنالوگ
ارت تستر سه سیم
ارت تستر چهار سیم
میگر فلوک
میگر Megger
میگر ارزان قیمت
تست مقاومت عایقی
مقاله
دانلود مقاله
دانلود اطلاعات مربوط به میگر


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه ابزار و لوازم صنعتی