آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروش انواع محصولات کلوبر/شرکت روانکاران جهان دیده

افزودن به علاقه مندی

فروش انواع محصولات کلوبر/09122128617
فروش انواع محصولات کلوبر/09122128617
فروش انواع محصولات کلوبر/09122128617

راه حل های نوین تریبوتیک ما شور و شوق ما است. از مشاوره کارشناسان ما، پیشرفت های پیش رو ما و طیف گسترده ای از روغن های تخصصی ویژه بهره مند شوید.

کاهش اصطکاک، کاهش وزن

چیزهایی که با روغن روان کننده مناسب درست می شود. روغن های تخصص روغنکاری با توانایی نفوذ و خیس شدن خوب نسبت به اصطکاک و سایش مناسب هستند. مهم است که روغن مناسب را برای برنامه خود انتخاب کنید و راه حل تطبیق برای کاربرد خود را در طیف وسیعی از محصولات ما پیدا کنید.

روغن های با کیفیت بالا روغن های مرطوب دارای توانایی خوب خیس شدن هستند و به راحتی در سراسر اجزای مختلف پخش می شوند. رفتار ویسکوزیته خوب آنها، تضمین می کند که ویسکوزیته فیلم روغن نگهداری می شود، و آنها را انتخاب خوبی برای سرعت بالا و کاربردهای دما می کند. بسیاری از روغن های روان کننده ما همچنین گرما، ذرات آلاینده و باقی مانده از نقاط اصطکاک را حذف می کنند، امکان خنک کننده مداوم، تمیزکاری و روانکاری را فراهم می کند.


با انتخاب یک روغن از طیف وسیعی از محصولات ما، شما از مزایای این مزایا بهره مند خواهید شد. ما روغن های با عملکرد بالا را در طیف گسترده ای از ویسکوزیته ها برای ترکیبات مختلف مواد، برنامه ها و صنایع ارائه می دهیم. نمونه هایی از جمله چرخ دنده، زنجیر، کمپرسور، ماشین آلات و صنایع مانند خودرو، مواد شیمیایی و دارویی است. ما با تولید کنندگان قطعات و ماشین آلات و اپراتورها برای ایجاد راه حل های شخصی کار می کنیم. گریس های مخصوص ما در آزمایشگاه های آزمایشگاهی جامع ما آزمایش می شود تا اطمینان حاصل شود که آنها به محض دریافت آنها کار می کنند.

روغن های زنجیره ای برای نیازهای بالا

درایوهای زنجیره ای باید تحت شرایط سخت کارکرد: رطوبت، تاثیر رسانه، درجه حرارت بالا، کم و یا نوسان داشته باشند. شما انتظار می رود روغن به نفوذ به لینک های زنجیره ای و برای اطمینان از روانکاری قابل اعتماد. گریس های تخصص ما طول عمر زنجیره های خود را حتی در دماهای بالا افزایش می دهد و در نتیجه هزینه های تعمیر و نگهداری شما را کاهش می دهد.

روغن کمپرسور - مناسب به نیازهای شما

انتظار میرود کمپرسورها برای فواصل طولانی سرویس بدون نگهداری کار کنند. لازم است روغن مناسب روغن را برای محیط فشرده انتخاب کنید که می تواند هوا، فرایند گاز یا مبرد باشد. محدوده محصول Summit Klüber ما برای کمپرسورهای تمام انواع تایید شده است. آنها کمترین هزینه را می دهند و فواصل خدمات را برای کمپرسورهای بالاتر افزایش می دهند. مایعات Klüber Tyreno اثبات شده برای تخلیه گاز ها، به عنوان مثال با پمپ های خلاء موثر است.

محصولات کلوبر



لازم به ذکر است تمامی محصولات فوق با گارانتی و مشخصات فنی (Datasheet) از طرف شرکت روانکاران جهان دیده عرضه می شود.

برای سفارش محصولات خود و کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های ذیل از ساعت 8:30 الی 18:30 تماس حاصل فرمائید.

آدرس : تهران خیابان شریعتی بالاتر از متروی شریعتی کوچه دفتری شرقی پلاک 3 واحد 16
Channel:@Ravankaranjahandideh
Instagram.com/Ravankaran_jahandideh
تلفن دفتر مرکزی : 02126400656-02122271586
تلفکس : 02126400653
همراه مدیر فروش : 09122128617
مهندس جهانگیر هنرور
پست الکترونیک : ravankaranjahandideh@gmail.com
شماره تلگرام : 09353560264



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی