آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروش انواع ساندویچ پانل

افزودن به علاقه مندی
فروش انواع ساندویچ پانل
کارخانه تولید ساندویچ پانل سقفی و دیواری
تولید انواع ساندویچ پانل ، ساندویچ پانل سقفی ، ساندویچ پانل دیواری ، ساندویچ پانل سردخانه ای از نوع پلی یورتان ( اورتان ) ، با دانسیته 40 کیلوگرم بـر متر مکعب، مشاوره و طراحی وپوشش انواع سازه های صنعتی با ساندویچ پانل با حداقل مصرف انرژی و مشاوره در امر معرفی نصاب ساندویچ پانل و مشاوره در زمینه طراحی ابعاد وخریدو نحوه نصب ساندویچ پانل و احداث سالن های سردخانه با سبکترین مصالح و حداقل مصرف انرژی با کمترین زمان نصب و اجرای پانل ، ساخت انواع کانکس و سردخانه های صنعتی پرتابل زیر صفر و بالای صفر، یکی از مهمترین فعالیتهای تولیدی شرکت به شمار می روند. این شرکت تولیدی جزء لیست کارخانجات تولید کننده ساندویچ پانل معتبر در جهان محصوب می گردد . لیست قیمت ساندویچ پانل بر اساس کیفیت و مشخصات فنی ساندویچ پانل تعیین می گردد
ماموت | ساندویچ پانل ,ساندویچ پنل , ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پانل دیواری , پانل ساندویچی , پانل دیواری , پانل سقفی اموت | ساندویچ پانل ,ساندویچ پنل , ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پانل دیواری , پانل ساندویچی , پانل دیواری , پانل سقفی
ساندویچ پانل ها مرکب از دو لایه ورق و فوم عایقی هستند که بین این دو لایه گرفته و به هم فشرده و چسبیده اند ، ترکیب و تولید ساندویچ پانل های نهایی طی فرایندی از ربات ها و مکانیزم های روز بهره می گیرد . این فوم عایق می تواند پلی استایرن ، پشم سنگ و پلی یورتان باشد که به دلیل مزایای فوق العاده ای که پلی یورتان دارد ، برای ساندویچ پانل ها از عایق فوم پلی یورتان استفاده می شود. از مزایای اصلی و مهم عایق پلی یورتان ساندویچ پانل ها ( ساندویچ پانل های دیواری وساندویچ پنل های سقفی و …) می توان به دیر سوز وکند سوز بودن ، سبک بودن ، مقاومت بالا و عایق مناسب صدا گرما وسرما و ... اشاره کرد که در قیمت ساندویچ پانل ها ( قیمت ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ) تاثیر بسزایی دارد ، برای ساندویچ پانل های ماموت از فوم پلی یورتان سخت با دانسیته ۲+-۴۰ کیلوگرم بر مترمربع استفاده می شود. از خواص و ویژگی های مهم ساندویچ پانل ها خصوصاً ساندویچ پانل های ماموت توانایی متحمل شدن فشار بار بالا ، ، حفظ بهداشت و سازگار با محیط زیست هستند . مهم ترین انواع ساندویچ پانل ها ، ساندویچ پانل های دیواری و ساندویچ پانل های سقفی می باشند که کاربرد ساختمانی وصنعتی وبهداشتی را دارا میباشند موارد استفاده گسترده ای مانند ساندویچ پانل های اتاق کلین روم ( تمیز ) سردخانه یا خانه های پیش ساخته دارد
نصب و فروش ساندویچ پنل های دیواری و سقفی ماموت
ولید ، نصب و فروش ساندویچ پانل ها امروزه زیاد فراوان شده و در بین متخصصان و مهندسان و مدیران مجرب سازه های پیش ساخته یک نیاز روز افزون می باشد ، گروه صنعتی ماموت برای پیش برد هدف های عالی کشور قدمی در جهت پیشرفت کشور در زمینه استفاده از ساندویج پانل ها به صورت گسترده برداشته در این خصوص ، گروه صنعتی ماموت با مدیریت بسیار مجرب در جهت تولید ، فروش ساندویچ پانل ها ، نصب ساندویچ پانل ، و ارائه خدمات در مورد انواع ساندویچ پانل ها ( ساندویچ پانل های ماموت ) از جمله ساندویچ پانل های سقفی و دیواری و ارائه مشاوره در مورد کاربری وکاربرد ساندویچ پانل ها ( در طرح ها و رنگ های متنوع ) و ارائه فاکتور رسمی از نمایندگی فروش و پیش فاکتور همراه با قیمت مناسب ( قیمت ساندویچ پانل ها در متراژهای مختلف خصوصاً اگر قیمت ساندویچ پانل ماموت مد نظر باشد ) در اسرع وقت با در نظر گرفتن سابقه طولانی در زمینه ساندویچ پانل ها ، کانکس ، سوله ، اسکلت فلزی ، خانه های پیش ساخته و پوشش آماده همکاری با صنعت گران و مدیران و مهندسان مجرب و محترم می باشد . پروژه های خود را در زمینه های ساندویچ پانل ( انواع ساندویچ پانل ها مانند ساندویج پنل های دیواری و سقفی ) در سرتا سر کشور به ما بسپارید . شما همراهان ومشتریان محترم می توانید لیست قیمت ساندویچ پانل ها ( ساندویج پنل های دیواری ماموت ، ساندویچ پانل های سقفی ماموت و …) را در سریع ترین زمان ممکن ازما بخواهید
ساندويچ پنل سقفی
ساندويچ پانل سقفی نوع دیگر ساندویچ پانل است که جهت استفاده در سقف مي باشد كه با توجه به گامهاي ذوزنقه اي و شكل اورلپ آن امكان نفوذ آب به داخل را از بين مي برد و جهت طولهاي بلند (بالاتر از 13 متر) قابليت اورلپ شدن روي يكديگر را دارد
ساندويچ پانل ماموت از نوع سقفی به دو صورت پانل دو رو ورق آلوزينگ و يك رو ورق آلوزينگ از بيرون و فويل مسلح آلومينيومي از داخل با ضخامت 4 الي 10 cm توليد مي شود
ساندويچ پانل هاي سقفي با طرح شادولاين ذوزنقه توليد ميگردد و اين طرح در ظاهر ورق رويي ساندويچ پانل مشخص ميباشد و شرکت براي زيبايي نماي سقف در حالت شيبدار اقدام به توليد ورق با طرح سفال نموده كه با ساخت خرپا ميتوان سقفي با نماي فوق العاده زيبا ايجاد كرد
ساندويچ پانل دیواری
.ساندويچ پانل ديواري جهت استفاده در ديواره هاي سوله ، كارگاهي ، اداري و مسكوني با ضخامت 4 الي 6 cm
اين نوع ساندويچ پانل دیواری ماموت بيشتر مناسب براي ديوارها و پارتيشن هاي داخلي در پروژه هاي مختلف با ضخامت 4 الي 6 سانتيمتر مي باشد كه داراي دو رو ورق آلوزينگ ، دو رو گالوانيزه و يا يك رو آلوزينگ از بيرون و يك رو گالوانيزه از داخل ميباشد و با ايجاد شيار روي آنها استحكام فشاري را ميتوان تا حد مطلوبي بالا برد .
طرح ساندويچ پانل ها به گونه ايست كه در عرض از يك طرف داراي داراي تورفتگي و طرف ديگر داراي برآمدگي بوده (نري و مادگي) كه وقتي دو پانل در كنار يكديگر قرار ميگيرند باعث قفل شدگي و نيز هم پوشاني لبه هاي يكديگر ميشود و جهت اتصال به سازه در موقعيت مختلف پيچ ميشود.
ساندويچ پانل ديواری سردخانه ای
ساندویچ پانل سردخانه ای نوع دیگر از انواع ساندویچ پانل است که از ضخامت 8 الی 15 cm تولید میشود که بدلیل نوع اورلپ آن کمترین انتقال حرارت را دارد و بهترین گزینه در تولید سردخانه میباشد.
مدل ها : شيار دار
ضخامت : 8 الي 15 سانتيمتر
عرض : ثابت 16/1 متر (2 سانتيمتر اورلپ) مفيد 14/1 متر
طول : 1 الي 13 متر بدلخواه مشتري
اين نوع ساندويچ پانل ماموت با توجه به ميزان مبادله حرارتي محاسبه شده از ضخامت 8 الي 15 سانتيمتر توليد ميشودكه با دارا بودن لبه هاي نري و مادگي در مقطع عرضي و هم پوشاني پانل ها با هم داراي كمترين انتقال حرارت را داشته و بهترين گزينه در توليد سرد خانه ها مي باشد .
ساندويچ پانل ديواری پيچ مخفي
ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی شکل دیگری از ساندويچ پانل ها اسا که به دليل شكل خاصي كه اورلپ آن دارد بعد از نصب پيچهاي نصب زير اورلپ مخفي مي شود و نماي بسيار زيبايي را خلق مي كند.
نوع ديگري از پانل هاي ديواري از نوع پيچ مخفي بوده كه با ضخامت 5 سانتيمتر توليد ميگردد و تنها تفاوت آن در فرم لبه هاي عرضي و عرض مفيد آن كه 1.12 سانتيمترميباشد . لبه هاي فوق به گونه اي طراحي شده كه ابتدا يك پانل به سازه با پيچ بسته ميشود و سپس لبه اورلپ پانل بعدي روي پيچ قرار گرفته و آنرا مخفي ميكند كه اين باعث هر چه بهتر شدن ظاهر كار و كيفيت نهايي ميگردد .
ساندويچ پانل ديواری دو رو نايلون
اين نوع ساندويچ پانل جهت عايق كردن در كف سردخانه ها ي ثابت استفاده مي شود و روي آن بعد از نصب با بتون پوشش داده مي شودو انتقال حرارت از كف سردخانه را نيز به حداقل مي رساند .
اين نوع ساندويچ پانل ماموت جهت عايق كردن كف سردخا نه هاي ثابت مورد استفاده قرار گرفته و بجاي دو رو ورق فلزي از دو رو نايلون استفاده شده و نسبت به ديگر پانل ها وزن آن سبكتر بوده ، بعد از نصب روي آن با بتن پوشانده شده و باعث كاهش انتقال حرارت از كف سردخانه ميگردد .
در ضمن از اين نوع ساندويچ پانل ها در سقف و ديوار و سقف كاذب ساختمان ها جهت ايجاد عايق حرارتي و صوتي ميتوان استفاده كرد .
ساندويچ پانل ديواری اتاقهاي تميز
ساندویچ پانل دیواری اتاق های تمیز و یا کلین روم به صورت ساندویچ پانل دورو صاف می باشد اين نوع ساندويچ پانل مقاومت بسيار بالايي در برابر خوردگي و پوسيدگي دارد و به دليل صاف بودن سطح آن و خواص ديگر آن امكان تجمع ميكروب و باكتري روي آن به حداقل ممكن مي رسد و در ضخامت هاي5 الي 8 cm جهت استفاده در اطاقهاي تميز مانند اطاق عمل بيمارستان ، كارگاههاي توليد دارو ، كارخانه هاي توليد واكسن و كارگاههاي توليد مواد غذايي و آزمايشگاهها و... مناسب مي باشد .
نوع ساندويچ پانل های ماموت بدليل صاف بودن سطح ورق آن امكان تجمع گرد و خاك و باكتري بر روي آن به حداقل رسيده و در ضخامت هاي 4 الي 15 سانتيمتر با دو رو ورق آلوزينگ يا دو رو ورق گالوانيزه با ضخامت ورق 0.6 يا 0.7 ميليمترجهت اتاق عمل بيمارستان ، كارگاه هاي توليد دارو ، كارخانه هاي توليد واكسن ، كارگاه هاي مواد غذايي ، آزمايشگاه ها و كارگاه هاي توليد تجهيزات پزشكي مورد استفاده قرار ميگيرد .


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه پیش ساخته