آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروش آنزیم پکتیناز

افزودن به علاقه مندی
فروش آنزیم پکتیناز

آبمیوه استخراج شده از میوه رسیده حاوی مقدار قابل توجهی پکتین می باشد. پکتین باعث ابری شدن آبمیوه و بروز تغییراتی در ظاهر و طعم آبمیوه می گردد که برای مصرف کننده جذاب نمی باشد.

پکتیناز آنزیمی طبیعی بوده که بر پکتین تاثیر گذاشته و باعث تولید آب میوه ای شفاف می گردد که از نظرخواص ظاهری ، ثبات ، طعم ، مزه و بافت تغییراتی ایجاد کرده که نظر مصرف کننده را جلب می کند.

پکتیناز به طور طبیعی در بیشتر میوه های مورد استفاده در تولید آبمیوه وجود دارد اما اغلب تولید کنندگان برای تولید آب میوه ای شفاف مقدار بیشتری از این آنزیم را به محصول اضافه می کنند.

مزایای زیست محیطی : استفاده از آنزیم ها در فراوری آب میوه منجر به حصول اطمینان از استخراج حد اکثری آب میوه از میوه شده و باعث کاهش ضایعات و کنترل هزینه ها می گردد.

مزایای مصرف کننده : دسترسی به آب میوه های شفاف ، خوشمزه و بدون ته نشینی از انواع مختلف میوه ها

این آنزیم مورد استفاده در صنایع تولید آبمیوه ، آب لیمو و کنستانتره بوده از اثرات آن میتوان به افزیش راندمان ، شفافیت و کاهش تفاله آبمیوه تولیدی و... اشاره نمود.



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی