آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروش آسیاب میکسر بالابر صنعتی اتوماتیک

افزودن به علاقه مندی
آسیاب مرغداری وسیله است برقی که به جهت خرد کردن و آسیاب کردن دانه های مورد استفاده در آن مرغداری مانند سویا ، ذرت ، و انواع دیگر غلات مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول توسط شرکت اروم ماشین در گنجایش های مختلف تولید و روانه بازار میگردد.میکسر مرغداری جهت مخلوط کردن دان مرغ به کار برده می شود و در تناژهای مختلف 1تن و 2تن و 3 تن با عملکردی کاملا دقیق و مناسب تولید و به بازار عرضه میگردد.
بالابر مرغداری تکه سوم از آسیاب و میکسر و بالابر به عنوان ابزار های تولید دان مرغداری و تولید دان مخصوص بلدرچین و بوقلمون و کبک میباشد. بالابر جهت انتقال دان از میکسر به خط انتقال دان اتوماتیک و یا برای انتقال دان از میکسر به ارابه های نقل و انتقال دان به داخل سالن استفاده میگردد .بالابر ها در ابعاد یک متری ، بالابر دو متری، سه متر و… تا ده متری تولید و ارائه میگردند و از حیاطی ترین ابزار تولید دان مرغ و یا سایر پرندگان در سالن های پرورش طیور مکانیزه میباشند.
جهت سفارش و خرید آسیاب میکسر بالابر مرغداری با ظرفیت و اندازه های مختلف با ما تماس حاصل نمایید.:
09059148217
09059148216
ارسال به سراسر نقاط کشور در کمترین زمان و با نازلترین قیمت


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه ماشین آلات (کشاورزی - دامپروری)