آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فرصت را از دست ندهید❗️❗️❗️❗️

افزودن به علاقه مندی
با عضویت در مجموعه تبلیغاتی پرسی سی علاوه برثبت اطلاعات تولیدی و محصول تان در پرسی سی و قرار دادن تصاویر متعدد از محصولات خود (نمایش محصول از زوایای مختلف ، طرح ، رنگ بندی و سایزبندی و..) و نوشتن تمامی خصوصیات فنی ، تکنیکی ، کاربردی و قرار دادن لینک صفحه سایت مربوطه به محصولات خود در سایت پرسی سی ، می توانید از مشاوران سایت پرسی سی بهره مند شده آنها با شناسایی بازار هدف محصولات شما به صورت کاملا تخصصی ، حرفه ای و مدرن بازاریابی در شبکه های اجتماعی را انجام می دهند.
www.percici.com
و اما هدیه ویژه: تهیه کلیپی از فعالیت شما به ارزش 400هزارتومان به صوت رایگان
www.percici.com
خریدارن مواداولیه و یا محصول تمام شده به جای خرید از واسطه و واردکنندگان می توانند بطور مستقیم با تولید کنندگان ارتباط برقرار کنند و قیمت تمام شده محصول خود را کاهش وبازار هدف خود را افزایش دهند و دارای مشتریان جدید شوند.
خدمات رایگان دیگر سایت پرسی سی :
ساخت کلیپ های تبلیغاتی برطبق شهرکها،استان ودسته بندی های سایت وهم چنین ساخت تراکت اینترنتی وقرار دادن تمامی این تبلیغات در سایت های پربازدید ومعروف مانند آپارات و...
www.percici.com
قرار دادن لینک صفحه کاربری هر تولید کننده در کانالهای داخلی و تلگرام .
هزینه عضویت و تمامی خدمات تبلیغاتی که نمونه ای از آن در بالا ذکر شد برای ✨یکسال ✨فقط 100هزارتومان میباشد اماشما تولید کننده محترم درماه مبارک رمضان فقط با 70هزارتومان عضو سایت percici شوید.
www.percici.com
شما می توانید از طریق :


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی