آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فرش شنل پلی استر اکریلیک

افزودن به علاقه مندی
فرش شنل که به آن فرش بلژیکی نیز می گویند نمونه ای از فرش های فانتزی محسوب می شود. فرش شنل دارای طرح های متفاوت بوده و رنگ های شاد و براق استفاده شده در آن ها باعث جذابیت این فرش ماشینی شنل می شود. در بعضی از مدل های فرش شنل ، طرح گل برجسته قرار داده شده است که این طرح بسیار محبوب و پر طرفدار است. در فرش شنل از الیاف پلی استر فلامنت به عنوان نخ خواب فرش و الیاف شنل به عنوان نخ کف فرش استفاده می شود. فرش شنل با وجود مدرن بودن و جدید بودن طرح و نوع بافت آن به سرعت جای خود را در خانواده های ایرانی باز کرده است و از پرفروش ترین محصولات فرش ماشینی به شمار می آید .
فروشگاه اینترنتی فرش روز علاوه بر فروش فرش ماشینی در زمینه فروش انواع دیگر فرش از جمله فروش فرش فانتزی و فروش فرش شنل نیز اقدام نموده است و فروشگاه فرش های مدرن و فرش های فانتزی را در طرح ها و رنگ های مختلف ، با کیفیت درجه یک و با قیمت درب کارخانه فرش در سایت فرش روز کاشان عرضه می نماید .


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی