آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فرش سجاده ای ، سجاده فرش ، فرش مسجدی ، فرش محرابی

افزودن به علاقه مندی
حسن مهدوی فر
09103851223
اصفهان
‪چهارشنبه، ۳ تیر ۱۳۹۴‬
115 بار
شرکت تک ستاره کویر با استعانت از لطف الهی و با الهام از هنر اصیل فرش ایرانی ، با استفاده از تجهیزات فنی وصنعتی مناسب فرشهائی با طرح سجاده ومحراب در شأن و منزلت این جایگاه رفیع تولید میکند.


شرکت فرش تک ستاره کویر کاشان به ماندگاری وکیفیت محصولات خود وجلب اعتماد شما می اندیشد
شرکت تک ستاره کویر کاشان تولید کننده انواع سجاده ( فرش سجاده ای ، سجاده فرش )700 شانه تراکم هزار و هزار و دویست ، 500شانه هفت رنگ وهشت رنگ تراکم هزار(واندویل )و 500شانه تکسیما و 440شانه از نخ های صد در صد اکرولیک در طرح ها ورنگ های مختلف (سبز ولاکی و ابی و زرشکی وگردویی) محصولات خود را با بهترین قیمت عرضه می نماید.خوش رنگ ، خوش باف ، زیبا شایسته و... محصولات این شرکت برای بسیاری از ائمه جماعات وهیئت امنای مساجد ونماز خانه ها ی دستگاههای دولتی واموزشی وبخش خصوصی سراسر کشور نامی اشناست لذا در مرحله بافت سجاده نوع معماری وابعاد مساجد وجهت قبله مورد توجه قرار میگیرد خدمات حمل ونصب همراه با تجهیزات مناسب ونیروهای مجرب نصب به محل اعزام میشود. فرش محرابی ، فرش مسجدی ،فرش جنت ، محراب جنت و ... همه در هنر ما هستند و ما به شما اطمینان می دهیم که:

سجاده شرکت تک ستاره کویر

خوش رنگ ونگار همانند چهل گیس بهار بر عرصه کیوان و کیهان نقش می افکندو ماندگار می ماند.

با ما تماس بگیرید
09131631223
03154750320



به سایت ما سر بزنید :

www.taksetarecarpet.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی