آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فتورزیست (Photoresist Remover) مثبت و منفی و تولید

افزودن به علاقه مندی

ساخت زدایشگر فتورزیست (Photoresist Remover) مثبت و منفی و تولید آن به صورت تجاری برای اولین بار در ایران

این ماده برای پاک کردن فتورزیست از روی ویفر استفاده می شود. در بعضی از آزمایشگاهها در حال حاضر از استون برای این منظور استفاده می شود. استون قابلیت حل کردن تمام قسمتهای فتورزیست را ندارد و باعث باقی ماندن قسمتی از آن می شود. به همین دلیل نیاز به شستشوی زیاد ویفر پس از آن وجود دارد. این مسئله تکرار پذیری فرایند را کاهش می دهد، کیفیت لایه نشانی های بعدی را ضعیف می کند و مشکلاتی مانند پوسته شدن بوجود می آورد. این ماده هردو نوع فتورزیست مثبت و منفی (SU8, KMPR, 1813,…) را میتواند پاک کند. از این ماده برای حل کردن چسبهای قوی صنعتی نیز می توان استفاده کرد.

ساخت مایع ظهور (Developer) فتورزیست مثبت و منفی و تولید آن به صورت تجاری برای اولین بار در ایران

این ماده برای ظهور انواع فتورزیست مثبت و منفی در صنایع میکروالکترونیک و MEMS استفاده می شود. در بعضی از آزمایشگاهها در حال حاضر از NaOH برای این منظور استفاده می شود. این ماده قابلیت حل کردن تمام قسمتهای فتورزیست را ندارد و باعث باقی ماندن قسمتی از آن می شود. به همین دلیل به دست آوردن رزولوشن کمتر از ۲ میکرون با آن امکان پذیر نیست. این ماده برای ظهور هردو نوع فتورزیست مثبت و منفی (SU8, KMPR, 1813,…) استفاده می شود.



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی