آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

عوارض ايمپلنت

افزودن به علاقه مندی
ايمپلنت يک راه حل مدرن براي مشکل دندان هاي افتاده است اما ميتواند عوارض جانبي بهمراه داشته باشد. بهتر است قبل از انجام آن از خطرات احتمالي آگاهي داشته باشيد.
رشد باکتري
اگر از "لثه عقب رفته" رنج ميبريد، ممکن است قادر به ديدن پيچ ايمپلنت باشيد، که علاوه بر ناخوشايند بودن ممکن است به رشد باکتري و ايجاد عفونت کمک کند. در موارد شديدتر ممکن است ايمپلنت را خارج کنند.
التهاب و عفونت
ممکن است اطراف ايمپلنت ملتهب و دچار عفونت شود. اين موارد به دليل رعايت نکردن بهداشت دهان و دندان و يا ويروس ايجاد مي شوند که در افراد سيگاري و ديابتي بيشتر رخ ميدهد.
پس زدن
ممکن است ايمپلنت توسط سيستم ايمني بدن پس زده شود. دندان پزشکان از دليل آن مطمئن نيستند. احتمال پس زدن ايمپلنت توسط بدن در افراد سيگاري بيشتراست، بنابراين بايد قبل از ايمپلنت سيگار را ترک کنند. در افرادي که به تيتانيوم حساسيت دارند نيز اين احتمال وجود دارد.
آسيب ديدگي اعصاب
آسيب ديدگي اعصاب در زمان تزريق بي حسي اتفاق مي افتد. در هنگام قرار دادن ايمپلنت نيز ممکن است به اعصاب فشار وارد شود که موجب بيحسي يا درد ميشود وصحبت کردن، غذا خوردن و... دچار مشکل خواهند شد. به همين دليل بايد دندانپزشکي را انتخاب کنيد که در انجام ايمپلنت ماهر باشد.
http://parhamdentistry.ir

آدرس: تهران، سعادت آباد بین چهارراه سرو و بوستان (کتاب) روبروی بانک پارسیان پلاک ۱۱۹ ، واحد ۲
تلفن:
22140586


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی