آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

عقد در ترکیه

افزودن به علاقه مندی
بسیاری از ایرانیان هستند که به دلایل و شرایط شخصی یا الزامات موجود در کشور مورد اقامت و به هر دلیل دیگری نمی توانند یا نمی خواهند ازدواج خود را در ایران و با قوانین ایران به ثبت برسانند. اینجاست که این سوال پیش می آید که کدام کشور مناسبترین مقصد برای این کار است و چرا مدارک برخی کشورها در پروسه ویزای پیوستن به همسر پذیرفته نمی شود.
کجا ازدواج کنم؟
بی شک اعتبار مدرک ازدواج بین المللی از مهمترین و اولین چیزهایی است که باید به آن فکر کنید و کشور مورد نظر را برای ثبت ازدواجتان انتخاب کنید. ازدواج یک قرارداد اجتماعی است و در بسیاری از کشورها قابل انجام است اما فراموش نکنید فقط اسناد ازدواج کشورهای عضو کمیسیون بین المللی احوال شخصیه
International commission on civil status
مورد قبول جامعه جهانی است و در بین کشورهای غیر اروپایی که عمدتا ایرانی ها برای رفتن به انها و ثبت ازدواجشان در آنجا مشکل ویزا ندارند ترکیه است که عضو این کمسیون است از اینرو سند ازدواج بین المللی ترکیه مورد قبول کشورهای اروپایی و امریکا و کانادا است و " اسناد کشورهای ارمنستان و گرجستان به هیچ وجه مورد پذیرش نیست
ازدواج در ترکیه غیر دینی و به دلیل چند زبانه بودن و عضویت ترکیه در کمسیون بین المللی احوال شخصیه مورد قبول کلیه کشورهای اروپایی و امریکا و کانادا است .
موسسه بین المللی گلوبال کادرو استانبول با دو دفتر در ترکیه و یک شعبه در تهران و چند دفتر در کشورهای دیگر هر هفته پذیرای چندین زوج ایرانی و غیر ایرانی است که با وقت قبلی بطور منظم مدارک خود را ارسال و برای ثبت ازدواجشان وقت از ادارات نفوس و شهرداری ترکیه اخذ و با خیال راحت در عرض چند روز اقامت دلپذیر در استانبول زیبا زندگی مشترک خود را آغاز می کنند.
اگر شما هم برای تهیه مدارک خود از ایران مشکلاتی دارید یا به فکر ثبت ازدواج خود در کشور ثالث هستید نام گلوبال کادرو را به خاطر بسپارید و با ما تماس گرفته و از مشاوران خبره این موسسه استفاده نمایید.
برای ارتباط با ما از طریق تلگرام یا واتساپ با شماره +989361580507 تماس بگیرید یا در تهران با شماره 02144823562و02188344517 و در استانبول با شماره 05322721470 تماس حاصل فرمایید یا حضوری در یکی از دفاتر ما مشاوره در یافت نمایید
همچنین برای اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس وب سایت موسسه مراجعه فرمایید .
www.globalkadro.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی