آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

عسل طبیعی سیالان، عسل جهانیان

افزودن به علاقه مندی
عسل سیالان خزر، بزرگترین مجموعۀ پرورش زنبور عسل (Beekeeping) با شهد 100% طبیعی و خالص و تولیدکنندۀ:
عسل و دارچین- عسل و گردو- عسل و فندق- عسل و پسته- عسل کرمی- شهد عسل طبیعی- و ترکیبی از عسل طبیعی با بسیاری از خوراکیهای مقوی و سالم دیگر.
انجام کلیۀ فرآیندهای مربوط به فرآوری عسل طبیعی، تولید موم و آج موم با کیفیتی بینظیر در خاورمیانه، با استاندارد داخلی و دارندۀ لیسانسهای بین المللی از چند کشور اروپایی.
شرکت عسل طبیعی سیالان، شرکتی معتبر، شناخته شده، برتر و پویا با هدفی متعالی در راستای اشتغال زایی و گامهایی نوین بسوی پیشرفت این صنعت غذایی پر ارزش، خود را خدمت گذار مردم و کشور میداند.این شرکت با توان تولید بسیار بالا در منطقۀ خوش آب و هوای تنکابن، در دامنۀ پرگل و زیبای رشته کوه البرز تأسیس شده است و با استفاده از پیشرفته ترین تجهزات فرآیند بسته بندی عسل طبیعی و امور مربوط به عسل طبیعی، که از کشورهای صنعتی آلمان و دانمارک، برای اولین بار در خاورمیانه وارد کشور نموده است، و با استفاده از شهد گلهای طبیعی جمع آوری شونده توسط زنبورهای عسل، بصورت کاملاً تخصصی روی این مادۀ غذایی با ارزش مانور می دهد.
از افتخارات شرکت عسل سیالان، درمان برخی بیماریها توسط عسلهای طبی ویا عسل طبیعی خوراکی این شرکت، بر اساس آمار و تحقیقات رسیده، میباشد. برای مشاهدۀ خواص دارویی و یا سایر محصولات مانند: عسل هتلی، عسل نفری، عسل مسافرتی، عسل خانگی، عسل وگردو، عسل و بادام، عسل و دارچین، هدایای جانبی، قیمتهای عالی نسبت به سایرین و نیز خرید اینترنتی به سایت www.sialanhoney.com مراجعه نمائید.
پذیرش نمایندگی:
با توجه به کثرت تقاضا از سراسر کشور و گاهاً برخی کشورها، شرکت عسل طبیعی سیالان، به اشخاص حقیقی و حقوقی معتبر، نمایندگی واگذار مینماید.
مازندران- تنکابن- خرم آباد- مزرک- صندوق پستی 48115686 عسل سیالان sialanhoney@sialanhoney.com
تلفن: 01924256712 الی 20 sialanhoneypack_ir@yahoo.com فکس: 01924256711 www.sialanhoney.com
فقط شیرین نیست.....



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی