آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

طراحی واجرای دکوراسیون داخلی اتاق کوک –اتاق نوجوان

افزودن به علاقه مندی
دکوراسیون داخلی رابرای اتاق های مختلف با سبک خود طراحی می کنیم . اتاق کودک از اتاق های جذاب برای طراحی دکوراسیون می باشد زیرا این اتاق پر است از ایده های جذاب و دوستداشتنی برای کودکان . برای طراحی اتاق کودکان با توجه به جنسیت و سن او، رنگ و سبک و اکسسوری ها انتخاب می گردد.
اتاق کودک علاوه بر فضایی برای استراحت کاربردهای دیگری هم دارد. اتاق کودک مکانی برای بازی، مطالعه و یا حتی مکانی برای نگهداری اسباب بازی ها و لباس های کودک به شمار می رود.

اتاق خواب یک مکان جادویی برای کودک ایجاد می کند که در آن می تواند با خیال راحت به بازی بپردازد و یا حتی تکالیف مدرسه خود را انجام دهد.
شرکت دکوراسیون داخلی تکین طرح ، در سال 1385 با فعالیت در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی تاسیس گردید. مفتخر هستیم که در این زمان محدود توانسته ایم گامی کوچک در راستای رشد و نمو معماری ایران برداریم. زمینه فعالیت این شرکت به صورت تخصصی شامل طراحی معماری، معماری داخلی و دکوراسیون داخلی برای پروژه های مختلفی همچون مسکونی، اداری ، تجاری، ویلایی، اقامتی، گردشگری و … می باشد.
• شماره تماس: 09145815600 - 04135570543

آدرس: تبریز


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی