آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

طراحی و ساخت و بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب

افزودن به علاقه مندی
شرکت تصفیه پیشرفته پارس، تامین کننده پیشرفته ترین سیستم ها در زمینه تکنولوژی محیط زیست و تصفیه فاضلاب است. تصفیه پیشرفته پارس با تجربه ای بالغ بر 10 سال، سیستم های زیست محیطی کارآمدی را تهیه نموده و موفق به حفاظت محیط های آبی حساس و مناطق ساحلی شده است. بخش های مختلف صنعتی و شهری از محصولات و خدمات شرکت تصفیه پیشرفته پارس جهت تصفیه و ایجاد پساب ایمن زیست محیطی قبل از تخلیه به سیستم های فاضلابرو، رودخانه و دریاچه ها بهره جسته اند. به دلیل چشم اندازهای اقتصادی، این شرکت مشتریان خود را در به حداقل رساندن تاثیرات زیست محیطی یاری می رساند.

شرکت تصفیه پیشرفته پارس خدمات مختلفی در حوزه های مختلف اعم از صنایع غذایی و آشامیدنی، کشتیرانی، صنایع شیمیایی، مراکز شهری، تجاری، موسسات، و بخش مدیریت زائدات ارائه می دهد همچنین سلسله ای از محصولات، فرایندها، و خدمات را ایجاد نموده که با درنظر گرفتن جوانب اقتصادی، طیف گسترده ای از نیازهای مصرف کنندگان را پوشش می دهد. مشتریان شرکت تصفیه پیشرفته پارس، با بهبود عملکرد تصفیه خانه، کاهش هزینه بهره برداری، و بالابردن عمر تجهیزات موجود ، به نتایج جالب توجهی دست میابند.

کارکنان شرکت تصفیه پیشرفته پارس ضمن همکاری نزدیک با مشتریان، ارائه کننده پشتیبانی فنی و تکنیکی جهت استفاده بهینه، بهبود عملکرد، و ارتقاء فرایندها و محصولات می باشند. به عنوان یک شریک مشتری، تصفیه پیشرفته ارائه کننده محصولات و خدماتی است که منجر به افزایش اعتماد و بهبود عملکرد سیستم های تصفیه آب و فاضلاب میشوند.

شرکت مهندسی تصفیه پیشرفته پارس فعالیت خود را از سال 1382 در زمینه طراحی و اجرای سیستم های مدرن تصفیه آب و فاضلاب مطرح می باشد از جمله فرآیندهای مدرن مورد استفاده می توان به انواع رآکتورهای بیوفیلمی (IFAS)، راکتورهای غشایی، فرآیندهای BNR و ENR اشاره نمود.

این شرکت با توجه به گستردگی ارتباطاتی که با شرکت های معتبر بین المللی فعال در زمینه تولید سیستم‌های آبزی پروری و سیستم های تصفیه و سایر تجهیزات دارد، قادر است کلیه تجهیزات مورد نیاز اعم از سیستم های هوادهی، گندزدایی، دستگاه های اندازه گیری، تجهیزات مکانیکال و الکتریکال را در حداقل زمان ممکن با هزینه های مناسب از طریق شرکت های معتبر خارجی تامین نماید.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه پیمانکاری