آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

طراحی نمای آپارتمان با ظاهری پویا و سرزنده

افزودن به علاقه مندی
نمای آپارتمان ها تاثیر زیادی در ارزش های مادی و معنوی ساختمان دارند؛ بدین منظور در تمام نقاط دنیا از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نمایان گر هویت اصلی ساختمان به شمار می رود. یکی از عوامل مهم در طراحی نما حفظ محیط داخل از بیرون و ارتباط موثر فضای داخلی با آن به نحو کابردی و مناسب می باشد. لازم است در انتخاب متریال و رنگ نما دقت بسزایی شود چرا که در درجه اول جلوه ای خاص به ساختمان و سپس به سیمای شهر می بخشد.
در این بخش از وبسایت معماری آرل با نمونه نمای آپارتمانی آشنا خواهید شد که بسیار مدرن و سرزنده در منطقه ظاهر شده است. بدین صورت که حد فاصل لبه ی بالکن ها شبکه عمودی از آلومینیوم کشیده شده که علاوه بر زیبایی جنبه ی کاربردی فوق العاده ای دارد. بدین صورت که نور خورشید را کنترل می کند و به عنوان تهویه مناسبی نیز عمل می کند. در ادامه وجود پوشش گیاهی به کار برده شده روی نما و بالکن ها باعث احیا و سرزندگی ساختمان شده است.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی