آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

طراحی فروشگاه اینترنتی و سایت بازاریابی اینترنتی، ورژن 12 (کامپایل شده)

افزودن به علاقه مندی
ادرس فروشگاه
roomkala.ir

شرح محصول:
خرید ورژن 12 مسبی به صورت غیر open source (کامپایل شده):
در این روش، شما سایت خود را به صورت کامل تحویل می گیرید و دسترسی کامل به هاست و فایلها و مدیریت سایتتان دارید. حتی هاست تحت تملک خودتان است. فقط در این روش، فایلهای برنامه نویسی شده به صورت کد شده است و قابل مشاهده نیست. این روش برای کسانی که نیازی به برنامه نویسی سایت ندارند و فقط به مدیریت سایت می پردازند بسیار مناسب است. کسانی که آشنایی با برنامه نویسی ندارند نیز می توانند از همین روش استفاده کنند.
خود سایت masbi.com نیز به صورت غیر open source (کامپایل شده) در هاست آپلود شده است. و مشاهده می فرمایید که با کیفیت خوبی در حال اجراست.
در امکانات و قابلیتها، روش کامپایل شده هیچ فرقی با روش open source ندارد. حتی در روش کامپایل شده، سرعت لود اولیه صفحات نیز بالاتر است.
البته در هر زمان، تغییر روش به open source امکان پذیر خواهد بود. (در صورت درخواست شما)

طراحي فروشگاه اينترنتي خود را به ما بسپاريد و با آن کسب و کار خود را رونق بدهيد. طراحي سايت فروشگاهي و سايت بازاريابي اينترنتي تخصص ماست.
فروشگاه اينترنتي براي صاحبان مشاغل و فروشندگان، از جمله حياتي ترين مسائل در بازار امروز مي باشد زيرا مي توانند با راه اندازی فروشگاه اينترنتي، سهم بازار را در اين زمينه بگيرند.
در فروشگاه اينترنتي که ما طراحي مي کنيم، سيستم بازاريابي يا سيستم همکاري در فروش نيز وجود دارد، بنابراين اعضاي سايت مي توانند به ازاي دريافت پورسانت، به تبليغ و بازاريابي محصولات بپردازند.
طراحي فروشگاه حرفه اي مبتني بر سيستم بازاريابي و همکاري در فروش، طرحي متفاوت و اصولي براي کسب درآمد است. زيرا چه خودتان صاحب محصول(فروشنده) باشيد چه قصد داشته باشيد از فروشندگان ديگر استفاده کنيد اين سيستم نياز شما را برطرف مي کند.
تمرکز شما بر مديريت سيستم خواهد بود، بنابراين مي توانيد کل زمان تان را براي داشتن سيستمي سودآور، براي خودتان، فروشنده و بازارياب، صرف کنيد. مي توانيد درآمد مناسبي داشته باشيد، آن هم بدون توليد هيچ محصولي و درگير شدن در مراحل مختلف فروش. با اين روش، بازارياب هاي شما معرفي کننده کالا يا خدمات ارائه شده در سايت فروشگاهي شما خواهند بود و تمامي مراحل ثبت سفارش اتوماتيک انجام مي شود.


لینک خرید
http://www.roomkala.ir/market.aspx?p_id=11168


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه طراحی سایت