آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

طراحی فروشگاه اینترنتی و سایت بازاریابی اینترنتی، ورژن 1 (خرید سورس)

افزودن به علاقه مندی

طراحی فروشگاه اینترنتی و سایت بازاریابی اینترنتی، ورژن 1 (خرید سورس)

قیمت: 400,000 تومان

[طراحی فروشگاه اینترنتی و سایت بازاریابی اینترنتی، ورژن 1 (خرید سورس)]

طراحي فروشگاه اينترنتي خود را به ما بسپاريد و با آن کسب و کار خود را رونق بدهيد. طراحي سايت فروشگاهي و سايت بازاريابي اينترنتي تخصص ماست.

فروشگاه اينترنتي براي صاحبان مشاغل و فروشندگان، از جمله حياتي ترين مسائل در بازار امروز مي باشد زيرا مي توانند با راه اندازی فروشگاه اينترنتي، سهم بازار را در اين زمينه بگيرند.

در فروشگاه اينترنتي که ما طراحي مي کنيم، سيستم بازاريابي يا سيستم همکاري در فروش نيز وجود دارد، بنابراين اعضاي سايت مي توانند به ازاي دريافت پورسانت، به تبليغ و بازاريابي محصولات بپردازند.

طراحي فروشگاه حرفه اي مبتني بر سيستم بازاريابي و همکاري در فروش، طرحي متفاوت و اصولي براي کسب درآمد است. زيرا چه خودتان صاحب محصول(فروشنده) باشيد چه قصد داشته باشيد از فروشندگان ديگر استفاده کنيد اين سيستم نياز شما را برطرف مي کند.

تمرکز شما بر مديريت سيستم خواهد بود، بنابراين مي توانيد کل زمان تان را براي داشتن سيستمي سودآور، براي خودتان، فروشنده و بازارياب، صرف کنيد. مي توانيد درآمد مناسبي داشته باشيد، آن هم بدون توليد هيچ محصولي و درگير شدن در مراحل مختلف فروش. با اين روش، بازارياب هاي شما معرفي کننده کالا يا خدمات ارائه شده در سايت فروشگاهي شما خواهند بود و تمامي مراحل ثبت سفارش اتوماتيک انجام مي شود.



روشهای کلی درآمدزایی سایت شما

A) شما می توانید با استفاده از یک سیستم بازاریابی پیشرفته، مشتریهای فراوانی برای محصولات و خدمات خود جذب نمایید و موجب افزایش فروش محصولات و یا خدمات خود شوید.

B) شما می توانید فروشندگان مورد اعتماد خود را به سایت دعوت کنید تا محصولاتشان را ثبت کنند. همچنین با جذب بازاریابهای متعدد به سیستم، امکان یافتن مشتری برای محصولات فروشندگان و در نتیجه سود خود را فراهم آورید.

C) شما می توانید مدیریت یک دایرکتوری(فهرست سایتها) را به عهده بگیرد.

D) با افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو، وبمسترهای زیادی برای درج آگهی و تبلیغات در سایت شما و سرمایه گزاری در بخشهای مختلف سایتتان به سمت شما جذب می شوند.

E) با مديريت دقيق بخشهاي متنوع و بي نظير سايت، درآمد فوق العاده اي را عايد خود خواهيد نمود.

طراحی فروشگاه اینترنتی و سایت بازاریابی اینترنتی



خرید سورس: به این معنی است که پس از طراحی و راه اندازی سایت، همه کدهای برنامه نویسی شده سایتتان به شما تحویل داده می شود(open source). در طراحی سایت از زبان برنامه نویسی VB.Net و ASP.Net است. تمامی فایلهای برنامه نویسی شده و دیتابیسها به شما تحویل داده می شود. دیتابیس های ورژن 1 تا 9 از نوع Access می باشد و دیتابیس ورژنها 10 به بعد، از نوع Sql Server می باشد.

با توجه به Open Source بودن فايلهاي ارائه شده و زبان برنامه نويسي ويژوال بيسيك دات نت، شما به راحتي به قلب برنامه نويسي سايت خود دسترسي خواهيد داشت و مي توانيد هر تغييري را به دلخواه خود در سايت اعمال كنيد. زیرا در زمان تحويل سايت، كليه فايلهاي طراحي شده (ساير صفحات برنامه نويسي شده به صورت اپن سورس، بانكهاي اطلاعاتي و ...) در اختيارتان قرار داده مي شود.



اقدامات راه اندازی:

پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه، یک فایل به شما تحویل داده می شود که اقدامات اولیه برای شروع راه اندازی سایت شما ارائه شده است. از جمله تهیه یک دامین. با انجام آن موارد، پس از 24 تا 48 ساعت، طراحی سایت شما توسط ما انجام شده و سایت راه اندازی می گردد و راهنمایی های لازم به ایمیل شما ارسال می شود.





مشاهده دموی ورژن اول





امکانات و قابليتهاي اصلی ورژن 1:



وجود رابط كاربري آسان و منحصر به فرد در ساير بخشهاي سايت





ارسال ايميلهاي اتوماتيك و هوشمند براي كاربران و اعضا در بخشهاي مختلف سايت





پنل مديريتي: اين پنل امكان مديريت فوق العاده آسان و در عين حال پيشرفته و سريع را براي شما فراهم مي كند به طوريكه قادريد در هر روز همه بخشهاي سايت خود را به تنهايي كنترل و مديريت كنيد. بسياري از كارها و ارسال ايميلها به صورت هوشمند و اتوماتيك صورت مي گيرد و شما با ورود به بخش مربوطه در پنل مديريتي، تنها با كليك بر دو يا سه دكمه چندين حساب را فعال مي كنيد يا چندين ايميل ارسال مي كنيد و يا واريز يك فروشنده را تاييد مي كنيد و يا ... ضمن اينكه براي راحتي كار شما، راهنماي مديريت هر بخش در بالاي آن نوشته شده است.





مديريت اصلي: شامل مديريت بازاريابها، امکان جستجوي بازرايابها، مديريت سايتهاي اضافه شده در بخش فهرست سايتهاي ايراني، مديريت آگهي هاي ثبت شده، مديريت بخش افزايش ترافيک، مديريت تماسها، ايجاد تغييرات در ديتابيس ها، ارسال ايميلهاي گروهي متنوع، مديريت واژه هاي جستجو شده در سايت، فعالترين بازاريابها، مديريت هزينه هاي مستقيم سايت، مديريت هزينه هاي غير مستقيم سايت، بخش درآمد ماهيانه و درآمد ساليانه سايت، ويرايش متن هاي ثابت و متحرک سايت





مديريت بازار مجازي: شامل ليست کامل فروشندگان، يادآوري فروشندگان بدهکار و يا سهل انگار بوسيله ارسال ايميلهاي اتوماتيک، يادآوري مشتريان بوسيله ارسال ايميلهاي اتوماتيک، مديريت محصولات فعال و غيرفعال شده و در حال بررسي و پذيرفته نشده، نمايش پربازديدترين محصولات و پرسفارشترين آنها، مديريت سفارشات منتظر تاييد، سفارشات تاييد شده و سفارشات رد شده





صفحه آمار کلي سايت شامل: آمار روزانه، ماهيانه و ساليانه صفحات سايت، جدول پيغامهاي صادره در سايت، آمار ورودي ها به صفحه اصلي سايت از طريق لينکهاي موجود در وب سايتهاي ديگر و يا ورود مستقيم به سايت، تعداد ارسال معرفي نامه در ديروز و امروز و در مجموع، آمار تبليغات موجود در سايت، آمار بازاريابها، آمار افزايش ترافيک





درباره ما : شامل مشخصات کلي و اهداف کلي سايت





تماس با ما: شامل فرم تماس با مدير





بازار مجازي(فروشگاه): شامل جستجوي محصول، انتخاب محصول، سفارش محصول





بازاريابي: شامل عملکرد بازاريابي، لينکهاي بازاريابي، زيرمجموعه ها، ليست واريزها، کدهاي اختصاصي، معرفي به ديگران، ارتباط با اعضا، اتاق گفتگو و ...





فروشندگان: بخشي براي ثبت محصولات شما و محصولات فروشندگان ديگر و مدیریت سفارشات





تبليغات: مخصوص درج بنر هاي افقي در بالاي صفحات سايت





فهرست سايتهاي ايراني: يک دايرکتوري عظيم براي ثبت لينک سايتهاي مختلف





امکان ويرايش منوي گروه محصولات توسط مديريت





درآمدزا شدن بخش فهرست سايتهاي ايراني





طراحي جدول آمار سفارش و فروش ماهيانه در پنل فروشنده و پنل مديريت





ايجاد بخش جستجوي سفارشات در بخش مديريت بازار مجازي





تعهدات ما:



حداكثر ظرف 48 ساعت بعد از سفارش، وب سايت آماده شده خود را از ما تحويل مي گيريد.



تحويل سايت و تضمين صحت اجرا به عهده خود ما است.



خود مدير سايت مسبي شخصا مسوول فروش اين محصول به شما مي باشد.



بعد از راه اندازی سایت شما، در هر زمان همراه شما بوده و پاسخگوي شما هستيم.



اين پورتال را فقط از سايت مسبي خريداري كنيد تا بتوانيم پاسخگوي شما باشيم.



امكان ارتقاي سايت شما به ورژنهاي بالاتر در هر زمان



برطرف كردن مشكلات احتمالي سايت شما در هر زمان و به صورت رايگان



جهت مشاهده ساير ورژنهاي مسبي لينک مقابل را کليک کنيد: ساير ورژنهاي طراحي فروشگاه اينترنتي

http://www.masbi.com/?rgm=aliakbar14&p_id=835

خرید سوال از فروشنده




آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی