آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

طراحی سایت*طراحی سایت در تهران*سئو*انجام پروژه های نرم افزاری

افزودن به علاقه مندی

اولین شرکت ارئه کننده خدمات صنعت فناوری اطلاعات در قالب بسته های تعریف شده می باشد. این بسته ها خدمات مختلفی را در زمینه های انجام پروژه های نرم افزاری، راه اندازی شبکه و ارائه مشاوره در بخش فناوری اطلاعات،بهینه سازی،پیاده سازی ابزارهای نرم افزاری و هوشمند سازی صنایع مختلف ارئه می دهد. این شرکت مفتخر است که با همت و تلاش بی وقفه خود و سابقه درخشان در زمینه تولید نرم افزارهای مالی و اتوماسیون و طراحی و پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی،پورتال های تحت وب همواره رضایت مشترکین ارجمند،فعالان عرصه های صنعت،تجارت و خدمات را بدست آورده است. این شرکت کلیه محصولات خود را تا دو سال،ضمانت کامل کرده و تا پنج سال پشتیبانی می کند. شرکت راهکار هوشمندایرانیان ارائه کننده انواع خدمات اینترنتی در ایران می باشد. این شرکت با استفاده از تیم های مجرب آماده ارائه انواع ابزارها و طراحی و پیاده سازی انواع برنامه های تحت وب و ویندوز می باشد. ارائه بسته های مختلف سیستم های تحت (وب،ویندوز،لینوکس) ابزارطراحی وب و مشاوره جهت امور مختلف برای طراحی وب از جمله خدمات این شرکت می باشد. شاید شما نیز مدت هاست در پی رسیدن به اعتبار و جایگاه مناسب جهانی خود هستید،با کمک ما و با استفاده از خدمات ما این مسیر را در کوتاهترین زمان ممکن طی خواهید نمود.
سایر خدمات
طراحی و پیاده سازی انواع وبسایت،طراحی پرتال های تحت وب،برنامه نویسی تحت وب،طراحی و برنامه نویسی فروشگاه های اینترنتی،سیستم های CMS (Content Management System)،سیستم های CRM (Customer Relation Management) و طراحی گرافیکی وب سایت ها/ طراحی انواع فلش/ طراحی انواع بنر/ راه اندازی کامل وب سایت و پشتیبانی در رابطه با بروز رسانی اطلاعات وب سایت ها/ راه اندازی انواع پرتال خبری، بانکداری، دانشگاهی، سازمانی، شرکتی، شخصی/انجام پروژه های نرم افزاری شهرداری ها،آموزش و پرورش و کلیه ارگان های دولتی و خصوصی، پروژه های تحت وب و ویندوز و شبکه،پردازش تصویر و پروژه های هوش تجاری.
اولین شرکت نرم افزاری که به صورت کاملا حرفه ای و انجام پروژه های شبکه و طراحی شبکه و پشتیبانی شبکه را کاملا هوشمند انجام می دهد و تماما از روش های نوین استفاده می نماید.
طراحی سایت*بهینه سازی سات*سئو
سایت شما را در کوتاهترین زمان و با سلیقه خود شما طراحی می نماییم. با کمترین هزینه و بهترین کیفیت در صفحه اول گوگل-رنکینگ اول گوگل قرار می دهیم.
طراحی سایت طبق استانداردهای معتبر جهانی به همراه گارانتی یک ساله، طراحی سایت با گرافیک اختصاصی و ویژه و مشتری مداری چهار اصلی است که از اولین روزهای تاسیس تلاش بر پایبند بودن به آن داشته ایم:
با ما به جهانی شدن فکر کنید
انجام پروژه های شبکه-انجام پروژه شبکه
هدف ما کسب دانش بروز و نیروهای مجرب و جوان جهت پیشرفت و ارتقاء در زمینه اجرای پروژه های مرتبط با فناوری اطلاعات می باشد می باشد. مهندسین ما گذشته از دانش تخصصی و تجربه وسیع که در زمینه های مختلف فعالیت های مجموعه دارا می باشند به طور مستمر با شرکت در دوره های آموزشی درون و برون سازمانی در حال گسترش و ارتقای دانش فنی خود می باشند.
جهت مشاوره و راهنمایی تماس بگیرید
02188867940
09212654725
http://www.pccportal.ir
http://www.rahkarseo.ir



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه طراحی سایت