آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

طراحی سایت با فریم ورک لاراول

افزودن به علاقه مندی
سینتکس Laravel بسیار شیک و تمیز و دنبال کردن آن آسان است. همچنین متدها، توابع به خوبی تعریف شده اند. گاهی اوقات کد آنقدر خوب نوشته شده است که لازم نیست به مستندات آن رجوع کنید. شما می تواند قوانین و روش نوشتن کدها خود را داشته باشید. لاراول به شما آزادی های زیادی را می دهد. همچنین می توانید کدهای خود نگهداری کنید و به راحتی به نسخه جدید تر آپدیت کنید.
آموزش فریم ورک لاراول در اصفهان
فریم ورک لاراول (laravel) چیست؟
فریم ورک (Framework ) به معنای چهارچوب می باشد که در برنامه نویسی شامل مجموعه ای قرانین میباشد.
فریم ورک لاراول یک فریم ورک قدرتمند برای زبان برنامه نویسی php میباشد.
این فریم ورک قدرتمند PHP توسط تیلور اوتول، برای توسعه نرم‌افزارهای وب بر پایه معماری MVC طراحی شده است. بعضی از ویژگی‌های لاراول به صورت ماژولار و بسته‌بندی شده ارائه شده است.
تاریخچه ای مختصر از لاراول:
اولین نسخه آزمایشی لاراول در ۹ ژوئن ۲۰۱۱ در دسترس قرار گرفت؛ و در یک ماه بعد نسخه کامل شده لاراول ریلیز شد. لاراول ۱ شامل مکانسیم‌های مدل، ویو، سشن، و مسیریابی بود ولی فقدان وجود کنترلر در آن باعث شد تا حالت فریم ورک MVC واقعی خود را از دست بدهد.
لاراول ۲ در سپتامبر سال ۲۰۱۱ همراه با بهینه‌سازی‌های متعدد منتشر شد. ویژگی اصلی آن وجود کنترلرها در آن بود، که لاراول ۲ را به طور کامل جزء فریم ورک‌ها قرار می‌داد. امکان دیگری که در آن به وجود آمد سیستم قالب بندی آن به نام blade بود، همچنین در لاراول ۲ استفاده از پکیج‌ها همان طوری که کم‌تر از آن‌ها پشتیبانی می‌شد به طور کامل از بین رفت.
لاراول ۳ در فوریه سال ۲۰۱۲ منتشر شد، ویژگی مهم آن استفاده از خط فرمان CLI بود که با نام artisan شناخته شد. پشتیبانی داخلی از مدیریت سیستم بانک اطلاعاتی، و migrationها، لایه‌های بانک اطلاعاتی، پشتیانی از رویدادها و سیستم پکیجینگ که bundle نامیده می‌شد. محبوبیت لاراول را در بین کاربران بالا برد.
پیش نیاز های آموزش:
جهت نیاز به این دوره آشنایی مقدماتی با php ,mvc, oop مورد نیاز میباشد (در صورتی که آشنایی ندارید قبل از دوره آموزش های مورد نیاز انجام خواهد شد)
آموزش فریم ورک لاراول در اصفهان
نکته همواره این آموزش بر پایه ی آخرین ورژن فریم ورک لاراول خواهد بود
کلاس به صورت حضوری انجام خواهد شد
پس از اتمام کلاس در صورت درخواست به دانشجو گواهی پایان دوره به صورت بین المللی اعطاء خواهد شد
انتظار میرود در پایان دوره آموزش لاراول شما بتونید هر گونه سایتی را با این فریم ورک پیاده سازی کنید
جهت ثبت نام در دوره با شماره های
03137866950-51
09109909006-7
تماس حاصل فرمائید


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی