آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

طراحی، ساخت و نصب و راه اندازی سکوبندی آزمایشگاه توسط شرکت بایرمن

افزودن به علاقه مندی
از آنجا که یک آزمایشگاه مدرن نیاز به تجهیزات آزمایشگاهی استاندارد دارد شرکت بایرمن در این راستا اقدام به طراحی، ساخت و نصب و راه اندازی سکوبندی آزمایشگاهی مطابق با نوین ترین تجهیزات روز دنیا نموده است. این محصول توسط این شرکت در دو نوع یکطرفه و دو طرفه (میز وسط) با بهره مندی از بهترین متریالهای خارجی ساخته و با مناسب ترین قیمت در اختیار مراکز آزمایشگاهی، تحقیقاتی، پژوهشی، کارگاهی، صنعتی، تولیدی و... قرار میگیرد. ارائه مشاوره تخصصی که بصورت رایگان توسط کارشناسان این شرکت به مدیران و کارفرمایان ارائه میشود همچنین ارائه طرح و پلان سکوبندی آزمایشگاه نخستین گامی است که توسط این شرکت به مشتریان عرضه میشود.
شرکت بایرمن علاوه بر سکوبندی آزمایشگاه ساخت تجهیزات دیگری نیز نظیر میزبندی آزمایشکاه، کابینت بندی آزمایشگاه، کمد آزمایشگاهی، سینک آزمایشگاهی، شیرآلات آزمایشگاهی، میز توزین، فن آزمایشگاهی، انواع هود آزمایشگاهی و... را نیز در دستور کار خود دارد.
برای سفارش سکوبندی آزمایشگاهی مورد نیاز خود کافیست با شماره های این شرکت تماس گرفته و یا به وب سایت شرکت بایرمن مراجعه نمایید.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه تجهیزات پزشکی - آزمایشگاهی