آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

طراحی خط مو

افزودن به علاقه مندی
برای طراحی خط موی مناسب باید هنر و تجربه و علم با هم تلفیق شوند تا زیباترین کاشت مو حاصل شود.

طراحی خط مو جلوی سر یکی از مهمترین مراحل کاشت موی طبیعی می‌باشد تا نتیجه کاشت کاملا طبیعی شده و حالت مصنوعی در جلوی سر بیمار ایجاد نشود. برای طراحی خط موی مناسب باید هنر و تجربه و علم با هم تلفیق شوند تا زیباترین کاشت مو حاصل شود.

به چند نکته برای طراحی خط مو باید توجه کرد تا نتیجه مناسب بهتری ایجاد شود که عبارتند از: 1-سطح طاسی 2-بانک موی بیمار 3-توقع بیمار 4- سن بیمار 5- فرهنگ بیمار و مسائل دیگر...

اما به دلیل مقدار بانک مو اکثرا لازم است خط مو بالاتر طراحی شود. بهتر است در قسمت شقیقه‌ها کاشت موی کمتری ایجاد شود و نامنظم کاشت صورت گیرد تا طبیعی تر جلوه دهد و لازم نیست دو طرف قرینه باشند چون ریزش مو در دو طرف سر به یک صورت انجام نمی‌شود و هرچه نامنظم‌تر باشد جلوه و زیبایی بیشتری دارد و براساس فرهنگ و شکل جمجه و صورت بیمار طراحی می‌شود و در نهایت تعیین کننده خط موی زیبا می‌باشد.

جراح می‌بایست با تجربه‌ای که دارد خط مویی طراحی کند که پس از رشد موها حالت کاملا طبیعی روی سر بیمار ایحاد شود و بیمار احساس نکند که موی سرش مصنوعی است.
تماس با ما:
تهران-زعفرانیه-ابتدای خیابان مقدس اردبیلی
۴۱۹۳۶ - ۰۲۱
https://royanmoo.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی