آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

طراحی تیزر tizer

افزودن به علاقه مندی
تیم بین المللی رویای آبی –Blue image افتخار دارد به صورت تخصصی برای شما عزیزان تیزر تبلیغاتی تهیه نماید. تیزر های طراحی شده در 3 کلاس متفاوت ، با کیفیت و قیمت های متفاوت از یک میلیون تومان به بالا طراحی میگردد. شما مدیران و برندهای عزیز در هر جای ایران که باشید میتوانید کلیپ اختصاصی خود را سفارش دهید.
لازم به ذکر است تیم رویای آبی مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات تصویر برداری ، تجهیزات جانبی ، هلی شات ، عکاس صنعتی ، دوربین های Full HD و 4K، گوینده های حرفه ای صدا سیما ، سناریو نویس ، متخصصین حرفه ای دیجیتال و مدیا مارکتینگ و مشاوران و سخنرانان مطرح کسب و کار کشور میباشد و شما با آرامش می توانید صفر تا صد کار خود را به ما بسپارید.
در بیزنس امروزه شما بایستی حتما مجهز به کلیپ اختصاصی برند خود باشید و آنرا به سرعت در شبکه های اجتماعی انتشار دهید تا از رقبای خود عقب نمانید.

مشاوره رایگان: 09127336167
تلفن: 88753875-021
www.Blueimage.ir
info@Blueimage.ir

کلمات کلیدی:
مدیا مارکتینگ ,ساخت تیزر, طراحی تیزر,ساخت کلیپ تبلیغاتی, دیجیتال مارکتینگ,تیم رویای آبی, Blue image ,عکاسی صنعتی ,گوینده حرفه ای,


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی