آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

طراحي و پیاده سازی سيستمهاي حسابداری صنعتی

افزودن به علاقه مندی
امروزه تصمیم‌گیری بجا و یافتن راهکار مناسب برای حل مشکلات فراروی یک سازمان تنها و تنها بر مبنای بستری از اطلاعات درست میسر می‌باشد. حسابداری بهای تمام شده یا حسابداری صنعتی، بازوی توانمند مدیریت در راستای برنامه ریزی، ارزیابی و کنترل فعالیت ها مالی- تولیدی هر سازمان اقتصادی می باشد. گزارش های استخراجی با تعمیق تحلیل ها، فرآیند مدیریت را در توسعه امکانات بالقوه و بهره گیری از فرصت های موجود بازار یاری می دهداز این رو موسسه حسابداران خبره آذربایجان در چنین شرکت های با معرفی و پشتیبانی تیم حسابداری صنعتی، عملیات حسابداری صنعتی را به گونه ای که بهای تمام شده کالای در جریان ساخت در دوایر تولیدی مختلف و همچنین بهای تمام شده محصولات نهایی تحت سیستم دائمی قابل محاسبه و گزارش باشد، انجام می دهد.
لازم به ذکر است که تیم حسابداری صنعتی، موسسه حسابداران خبره آذربایجان تجربه موفق پیاده سازی حسابداری صنعتی در صنایع مختلف منجمله صنايع غذايي، صنايع نساجي، صنايع سلولوزي، صنايع شيميايي، صنايع فلزي، صنايع برق و الكترونيك و .... را دارد.
آدرس سایت مرکز حسابداران خبره آذربایجان: www.azarca.ir


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه حسابداری - حسابرسی