آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

طب سنتی-زالو درمانی-ماساژ درمانی-حجامت

افزودن به علاقه مندی
خدمات زالو درمانی،ماساژدرمانی و حجامت در منزل
طب سنتی ایران با قدمت حدود ۱۰ هزار سال بسیار پر سابقه‌تر از طب سنتی چینی با قدمت ۵ هزار سال و طب سنتی هند با قدمت حدود ۲ هزار سال است و اساسا پایه و زیربنای طب در کل دنیا از طب سنتی ایران منشاء گرفته و بدون اغراق بایستی گفت در میان شاخه‌های متنوع طب جدید و مکم، طب سنتی ایران کاملترین، جامع‌ترین و اساسی‌ترین رشته است. در طب ایرانی، علم طب به دو شاخه نظری و عملی تقسیم می شود: در طب نظری بایستی طبیب به امور طبیعیه «اموزر هفتگانه ارکان، مزاج‌ها، اخلاط، اعضاء، ارواح، قوا و افعال» و اسباب و علل بیماری‌ها و دلایل و علائم آنها آگاهی و اشراف کامل داشته باشد.

حجامت:سنین مجاز حجامت و دفعات در سال حجامت را می شود از ۴ ماهگی تا ۶۰ سالگی براحتی انجام داد البته در سنین بیشتر از ۶۰ سالگی هم در صورت توانایی می توان انجام داد. بر حسب روایات برای دفعات حجامت در سال بهترین قاعده برای تمام سنین عمر حتی کودکی و کهنسالی ماهی یکبار است یعنی سالی ۱۲ بار. اما بر حسب قانون (سن–روز) که در کتاب طب الرضا آورده شده است و آن را از ۲۰ سالگی به بعد مثال زده است به این صورت می باشد: مثلا فرد ۲۰ ساله هر ۲۰ روز یک بار یا فرد ۳۰ ساله هر ۳۰ روز یک بار یا فرد ۳۵ ساله هر ۳۵ روز یکبار و... و بر این اساس می شود سالی ۶ تا ۱۸ بار بر حسب سن های مختلف حجامت کرد.
زالو درمانی:از زالو هم به صورت زنده استفاده می شود و هم مواد موجود در بدن آن برای ساخت محصولات بهداشتی و درمانی به کار گرفته می شود. کاربردهای درمانی زالوی زنده بسیار زیاد است.بیماری های مختلف از سردرد و بیماری قلبی و پوستی گرفته تا ضعف قوای جنسی را با زالو اندازی معالجه می‌کنند.

ماساژدرمانی:قدیم ترها این شکلی بود که توی حمام های عمومی همیشه عده ای حضور داشتند که پروسه حمام رفتن افراد را با انجام دادن «مشت و مال» کامل کنند. قبول داریم، قدیمی ها یک مقدار خشن بودند که حتی این فرایند شیرین را هم با مشت همراه می کرده اند و احتمالا سال ها بعد تازه کلمه لطیف «ماساژ» به گوش شان خورد. اما همان موقع هم همه می دانستند که یک ماساژ جانانه چطور به قول خودشان استخوان ها را نرم می کند و خستگی را در میبرد.
سال ها بعد که کم کم همه چیز رنگ و بوی علمی گرفت، ماساَژ درمانی وارد گروه طب مکمل شد و محققان شروع کردند به پیدا کردن تاثیراتش بر مشکلات آدم ها. خبر خوب اینکه دست خالی هم برنگشتند و برای خیلی از مشکلات رایج امروزی، ماساژ را به عنوان یک روش مناسب که در بعضی موارد درد را تخفیف می دهد و در موارد دیگر، آن را از بین می برد، پیشنهاد دادند.

به دلیل اینکه بعد از زالو در مانی و حجامت و ماساژ نیاز به استراحت و آرامش جهت تاثیر بهتر میباشد ما این خدمات را در منزل به شما اراعه میدهیم
برای صرف هزینه کمتر ، و صرفه جویی در وقت خود با ما تماس بگیرید: 09032651262


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه خدمات درمانی