آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

ضبط و مدیریت مکالمات تلفن

افزودن به علاقه مندی
raya
77421737 09123718379
تهران
‪چهارشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۵‬
984 بار
شرکت مهندسی تکسا تولید و ارائه سیستمهای مخابراتی

1 : ضبط مکالمات تلفنی
2 : مرکز مخابرات voip
3 : مکانیزاسیون ادارات ( تلفن گویا ارتباط با مشتری و ..)

جهت اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه نمائید
www.taksaco.org
دستگاه ضبط مکالمات ابزار کمک مدیریتی همانند دوربین مدار بسته می باشد که با توجه به اینکه کلیه ارتباطات افراد مجموعه با تلفن می باشد وکنترل کیفیت این ارتباطات فقط با این سیستم میسر می باشد ، این محصول جهت کنترل و نظارت آگاهانه کارمندان ارائه میگردد و با توجه به آگاهی افراد مجموعه از این سیستم به شما این ضمانت را میدهیم که کارمندان شما بر حسن برخورد و اطلاع رسانی صحیح خود توجه بیشتری داشته باشند.

طریقه نصب:

سیم تلفن را به دستگاه وصل نمائید دستگاه را به برق متصل کرده ، سیستم به صورت اتوماتیک شروع به کار مینماید و تماسها را در رم خود ضبط میکند . شما میتوانید برای استفاده رم را از دستگاه خارج نموده در کامپیوتر ویا موبایل از اطلاعات آن استفاده نمائید .

روش کار و مزایا :

ضبط نامحدود مکالمات تلفنی (تلفن های ورودی و خروجی)به صورت کاملا اتوماتیک

نمایش و ثبت مدت زمان مکالمه,تاریخ مکالمه,ساعت مکالمه , شماره تلفن تماس گیرنده حتی تماسهای ناموفق نمایش هزینه مکالمه و مشخص کردن شهر تماس گیرنده و هزینه مکالمه

دفتر تلفن هوشمند به همراه یک جستوجوگر حرفه ای با امکانات کامل
امکان چاپ گزارش بر روی پرینتر
ضبط و فشرده سازی اصوات بر روی رم ( میکرو SD ) و یا کامپیوتر
نمایش وضعیت تمامی خطوط شامل نمایش زنده شماره تماس گیرنده و شنود زنده

نصب,تنظیم و کاربری بسیار آسان به همراه راهنمای فارسی

کد کردن تمامی اطلاعات صوتی برای امنیت بیشتر در صورت نیاز
فشرده سازی فایلهای صوتی با فرمت wave قابل اجرا در موبایل و وی سی دی خانگی ویا کامپیوتر

ضبط صدای محیط : این میکروفن با حساسیت به صدا شروع به ضبط کرده و در سکوت به صورت هوشمند ضبط صدا را قطع میکند . ( این میکروفن در دستگاه های ۲ خط به بالا قابل استفاده میباشد )
وجود نمایشگر LED برای اطمینان از ضبط و اتصال صحیح سخت افزاری
کارکرد بدون نیاز به مودم سازگار با سانترال حتی داخلی

ابعاد : عرض : ۶ cm طول :۱۰ cm قطر ۱٫۵cm

این سیستم در مدلهای ۱خط ، ۲خط ، ۴خط ، ۸خط الی ۱۲۰خط

مقایسه VLX با دستگاه های مشابه :

۱-برد اصلی دستگاه ساخت کشور کانادا ودارای استانداردهای ISO , ASTM , IEE , IEC می باشد.
۲-کیفیت ساخت :در ساختار اصلی این دستگاه از پروسسورپیشرفته و پر قدرت Arm استفاده شده که شرکت سازنده کارکرد آن را برای ۱۵ سال تضمین کرده است .
۳-کارکرد آسان (user friendly ) :بر خلاف تمام دستگاهای مشابه تمام تنظیمات مربوط به دستگاه مانند تنظیم ساعت ,سطح ولتاژ خط و….. توسط خود سیستم انجام می شود که نصب سیستم را بسیار آسان کرده است .
۴-.بر خلاف دستگاهای مشابه برای گوش کردن به مکالمات هیچ نیازی به نرم افزار اضافی نیست وگوش کردن به مکالمات حتی با گوشی تلفن همراه یا هر وسیله پخش کننده ای امکان پذیر می باشد.
۵- با توجه به طراحی صنعتی دستگاه ,قابلیت کار کردن در محیط های پر نویز وشرایط سخت را دارد .
۶-سازگار باحافظه های جدید بازار با ظرفیت بالا مانند :micro sd ,mini sd
7- سازگار با کلیه مراکز تلفن و سانترال و تشخیص شمارهای ورودی وخروجی
۸- طراحی دوبل برای جلوگیری از خطای ماندگار و عدم هنگ و قفل برای کارکرد طولانی مدت

۹-کوچکترین دستگاه ضبط مکالمات موجود در ایران و نصب بسیار سریع و راحت

۱۰- قابل نصب بر روی ویندوز ۷ , XP

ضبط اتوماتیک مکالمات تلفن (Office User24) بدون نیاز به کامپیوتر

ضبط مکالمات تلفنی ضبط صدای محیط (قابلیت اتصال میکروفون های بسیار حساس)

نصب و راه اندازی ساده ، این دستگاه را به یکی از پر فروش ترین سیستم های ضبط مکالمات رسانده و از طرفی کاربرد ساده با نرم افزار آن امکان استفاده را برای تمام افراد میسر نموده .

با توجه به اینکه این سیستم توانائی اتصال با کلیه سانترالها را دارد و میتواند اطلاعات شماره داخلی را از سانترال دریافت کند تنها سیستم سازگاربا سانترال می باشد.

شرکت تکسا تنها تولید کننده ضبط مکالمات ۱۲۰ خط و کنترل مکالمات بیسیم می باشد .

استفاده از اطلاعات مختلف و گزارشات کامل :

مثال : میخواهید ببینید با شماره ۰۹۱۲۳۷۱۸۳۷۹ چه تعداد و یا چه مبلغی مکالمه صورت گرفته ، حتی قادر خواهید بود محدودیت زمانی برای یک یا چند شماره اعمال کنید وهزینه تماس با این شماره را باز بینی کنید . پس یکی از اهداف میتواند کنترل مبلغ مکالمات باشد .

مهمترین کارائی سیستم ، کنترل کیفیت مکالمات میباشد . یعنی کارمندان شما با مخاطبین در چه سطحی گفتگو میکنند و آیا اطلاعات ارائه شده به مشتریان صحیح است یا نه و یا مکالمات در مدت زمان مثلاً پنج دقیقه کافی است ؟ پس کارمندان با حس کردن کنترل مدیر بر مکالمات سعی در ارتقاء سخنوری و کیفیت مکالمات میکنند و همچنین در صورت بروز اشکال در پاسخگویی ، با تذکر و یا آموزش مجدد میتوانید آنها را برای بالا بردن کیفیت راهنمایی کنید .

مثال : مشتری به مدیر مراجعه میکند از برخورد نامناسب و اطلاع رسانی اشتباه تلفنی کارمندی شکایت دارد ، از طرفی کارمند مربوطه نیز ادعا دارد رفتار و اطلاعات صحیح در اختیار مشتری قرار داده ، هیچ راهی برای تصمیم گیری نیست ؟ ولی مدیر میتواند وارد سیستم ضبط مکالمات شده و مکالمه مربوطه را گوش کرده و از حقیقت آگاه شود.

در برخی از مشاغل به دلیل حساسیت بالا در امنیت و یا احساس وجود کارمندان نفوذی رقباء و جلوگیری از فاش شدن اطلاعات محرمانه مانند پاس دادن مشتری به رقیب از این سیستم استفاده میکنند .


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی