آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

صنایع دستی ایران ریچ

افزودن به علاقه مندی
فعالیت رسمی خود را در سال 1390 بعد از نزدیک به یک دهه شاگردی در حوزه میناکاری نزد استاید موفق و سرشناس میناکاری از جمله استاد میرلوحی آغاز کردم و با راه اندازی کارگاه صنایع دستی در استان اصفهان نسبت به تولید ، آموزش و فروش صنایع دستی اقدام کردیم .

در حال حاضر نزدیک به 20 هنرجو و 10 خانم سرپرست خانوار را در خیریه نرجس خاتون آموزش میدهیم تا بتوانند هم در این صنعت زیبا حضور داشته باشند و هم زندگیشان را بتوانند مدیریت کنند .


وبسایت فروشگاهی IRAN Rich را در اردیبهشت ماه 1396 راه انداری کرده ایم تا بتوانیم محصولات و خدماتمان را به مشتریان بیشتر و کیفیت بالا عرضه کنیم .

در حال حاضر می توانید خرید اینترنتی و خرید حضوری را تجربه کنید و در ازای هر خرید یک هدیه هم دریافت کنید .

آدرس ما برای مشتریان حضوری : اصفهان - میدان نقش جهان - بازار قیصریه - جنب بانک صادرات

با توجه به اینکه صنعت گردشگری و صنایع دستی در ایران هنوز جای کار بسیاری دارد و هنرمندان کشور ما که عمدتاً از بهترین استادان و هنرمندان هستند مکان مناسبی برای عرضه و به نمایش گذاشتن محصولاتشان بصورت ثابت متاسفانه وجود ندارد ، از این دست مسائل ما را بر آن داشت از پتانسیل موجود استفاده نموده و سود واسطه ها را - که معمولا بدون ایجاد ارزش افزوده ، به دست می آید - ما بین مصرف کننده نهایی و سایت به طور منصفانه تقسیم نماییم. به این ترتیب می توانیم به رابطه ای برد-برد با مشتریان مان دست یابیم. از دیگر اهداف ما "سفارشی سازی" و پیدا کردن محصولاتی است که بتواند نیازهای مصرف کننده را به طور دقیق و مطابق با سلیقه مشتری شناسایی و فراهم نماید. برای نیل به این مقصود ، مشتریان ما باید به مجموعه متنوعی از کالاها دسترسی داشته باشند و تا حد امکان بتوانند اصالت محصول ، کیفیت ، مدل ، رنگ ، اندازه دلخواه خود را به راحتی بیابند. در حال حاضر IRAN Rich به فروش اینترنتی و حضوری انواع محصولات صنایع دستی می‎پردازد و در آینده نزدیک نسبت به افزایش رسته های کالایی خود اقدام خواهد نمود.

باور ما این است: " بزرگترین سرمایه ما شبکه مشتریان ما هستند "



بنابراین "احترام به مشتری" سرلوحه کار ما بوده و به معنای واقعی در جهت اعتلای جمله " همیشه حق با مشتری است" گام بر می داریم.
ایران ریچ از نظرات و پیشنهادات سازنده شما استقبال می کند.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه خدمات هنری