آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

شکلات تبلیغاتی شوکوبرند

افزودن به علاقه مندی
محصولات شوکوبرند پیشنهادی جدید و لوکس می باشد ؛ محصولی خوشمزه و دلنشین که می‌تواند خاطره خوشی از برند شما در ذهن مصرف کننده باقی بگذارد.
شوکوبرند می تواند آرم و لوگوی شرکت یا سازمان شما را بر روی شکلات درج نموده و به تعداد دلخواه شما آماده نماید تا شما بتوانید با شکلات های مخصوص و سفارشی، از میهمانان و مخاطبین خود پذیرایی نمایید.
همچنین در صورت درخواست شما ، امکان ارائه بسته بندی و جعبه های سفارشی شکلات با طرح اختصاصی امکان پذیر میباشد . این بسته بندی های اختصاصی برای کاربردهای مختلفی از جمله استفاده در نمایشگاه ها ویا هدیه به مشتریان و مخاطبین قابل استفاده می‌باشد.
شرکت های تولیدی، کارخانجات، واحد های خدماتی ( کافه، هتل، کافی شاپ، رستوران ، آتلیه، آرایشگاه، آژانس مسافرتی )، رویدادها (همایش، کنفرانس، سمینار) و سایر سازمان ها و شرکت ها بنا به سلیقه و نیاز خود می توانند از خدمات شوکو برند استفاده نمایند.
همچنین امکان درج نام و تاریخ تولد و پیام خوشامد گویی بر روی شکلات برای استفاده در جشن تولد ، و یا امکان درج نام عروس و داماد و تاریخ عروسی برای پذیرایی در جشن عروسی نیز در شوکوبرند امکان پذیر می باشد.
-----------------------
-----------------------
شما میتوانید شکلات های سفارشی خود را در طرح و قالب دلخواه سفارش دهید ، به عنوان مثال قالب کلی شکلات شما میتواند به شکل دایره ، مربع ، قلب و یا حتی به شکل لوگوی سازمان شما باشد . همچنین پس از انتخاب شکل کلی شکلات، میتوانید متن و یا طرح مورد نظر برای درج بر روی شکلات را انتخاب نمایید.
شکلات های سفارشی شما 7 الی 10 روز پس از ثبت سفارش برای شما ارسال میشود، این بازه زمانی شامل طراحی گرافیکی ، طراحی و تولید قالب و سپس تولید شکلات می‌باشد.
جهت ثبت سفارش میتوانید از قسمت سفارش آنلاین در این وبسایت استفاده نمایید.
همچنین در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این مورد میتوانید با ما در تماس باشید.
-----------------------
-----------------------
وبسایت :
www.ChocoBrand.ir

کانال تلگرام :
telegram.me/Choco_Brand

پیج اینستاگرام :
instagram.com/ChocoBrand


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی