آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

شرکت صنعتی آلومرول

افزودن به علاقه مندی
شرکت صنعتی آلومرول , تولید کننده درب کرکره برقی , درب اتوماتیک و سازه های آلومینیومی
تیغه تولید شده در شرکت آلومرول, مطابق با استاندارد های جهانی بوده و بهترین کیفیت را در بین تیغه های داخل کشور دارا میباشد. تیغه کرکره برقی تولید شده توسط آلومرول, از جنس آلومینیوم درجه یک شرکت ایرالکو بوده و دارای استقامت بسیار بالایی میباشد. رنگ الکترواستاتیک تیغه کرکره برقی آكرول, با تنوع رنگ بسیار و دامنه گسترده در سراسر ایران به دست شما همکاران و خریداران عزیز میرسد.
شرکت صنعتی آلومرول نوين , سازنده ابزار آلات آلومینیومی, فعالیت خود را در صنعت درب های صنعتی, درب های اتوماتیک و کرکره برقی , از سال 1386 شروع کرد و اکنون به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کرکره برقی در ایران تبدیل گردیده است.
شما همکاران عزیز, میتوانید تیغه کرکره برقی آكرول رو بدون واسطه و از خود شرکت به طور مستقیم خریداری نمائید. تیغه کرکره برقی آكرول : تیغه کرکره برقی تخت , تیغه کرکره برقی قوس , تیغه کرکره برقی لوکس , تیغه کرکره برقی غضروفی و ...
همچنین آلومرول یکی از بزرگترین واردکنندگان موتور کرکره برقی در کشور میباشد. موتور کرکره برقی توبولار , موتور کرکره برقی سانترال , موتور کرکره برقی ساید , از محصولات این شرکت میباشد. برای مشاوره , گرفتن قیمت و خرید کالا , با دفتر ارتباطی آكرول تماس برقرار نمائید
واحد بازاريابي : 08633136061 داخلي 342 و 286


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی