آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

شرکت سهامی پارسیان صنعت تکیک خودرو آموزش تعمیرات ای سی یو

افزودن به علاقه مندی
شرکت سهامی پارسیان صنعت تکنیک خودرو
فروش ecu نو کلیه خودروهای ایرانی و خارجی S2000-BOSH -SIMENS-SL96
اولین وارد کننده ecu نو و در حد نو برای خودروهای داخلی و وارداتی
تمامی ایسیوهای عرضه شده توسط این شرکت دارای فاکتور فروش رسمی و گارانتی تعویض میباشد.
قابل توجه کاراموزان عزیزان شهرستانی : جهت خرید کافیست نوع ایسیو مورد نظر خود را سفارش دهید و کارشناسان شرکت فوراً پس از دریافت مبلغ مورد نظر محموله را توسط سیستم ترمینالی برایتان ارسال کرده و به دستتان خواهند رسانید.
در صورتی که ecu خودروی شما دچار مشکل شده و مکانیک مربوطه قصد تعویض آن را داشت پیشنهاد میکنیم ابتدا برای صرفه جویی در هزینه توسط کارشناسان شرکت ایسیو خودروی شما بازدید شود. معمولا در 80٪ موارد تعمیرات موفقیت آمیز میباشد.

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
شماره تلفنهای سفارش و مشاوره :
دفتر مرکزی شماره ویژه :02166173086
همراه مدریت: 09375335456
همراه مشاوره آموزش و پشتیبانی: 09101922930
شرکت سهامی پارسیان صنعت خودرو یک شرکت به ثبت رسیده بوده و هیچ گونه مسئولیتی در قبال تشابه اسمی پارسیان صنعت ندارد. لذا از عزیزان انتظار میرود دقت لازم را در رابطه با شرکتهای مشابه مبذول فرمایند.
توجه !!
این شرکت در هیچ شهرستانی با نام شرکت پارسیان صنعت شعبه ی دیگری نداشته و هرگونه استفاده از نام این موسسه پیگرد قانونی دارد و این شرکت در قبال هرگونه سوء استفاده از هنرجویان و همکاران محترم مسئولیتی نخواهد داشت.مدیریت مجموعه .


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی