آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

شرکت خدماتی جوان

افزودن به علاقه مندی
نظافت مشاعات - نظافت راه پله در ارومیه
نظافت راپله ها : شامل قرنیز ها ، نرده ها ،کلیدپریزها ،درب آسانسور ،کف راه پله ،آیفون ، شیشه ها ، پارگینک وحیاط... ( نظافتچی آقااعزام می شود)
اعزام نظافتچی بصوت پیمانکاری ، نظافت برجها –نظافت راه پله مجتمعهای مسکونی - نظافت راه پله شرکتها - نظافت راه پله مجتمع های تجاری- درمانگاها - موسسات آموزشی - بیمارستانها ونظافت منزل و ....نظافت منزل - نظافتچی راه پله
اعزام نظافتچی آقا از طرف شرکت خدماتی نظافت جوان در هر ساعت روز به صورت ساعتی وپیمانکاری جهت نظافت راه پله توسط آقا برای تمام نقاط ارومیه وحومه می باشد. شرکت جوان با توجه به نیاز و مشخصه ارائه شده از سوی کارفرما نظافتچی راه پله آقا برای آن محل اعزام می شود و اعزام نظافتچی راه پله به صورت ساعتی و تمام وقت و پاره وقت برای منازل وشرکتها و..
ارائه خدمات متنوع شرکت خدماتی جوان در زمینه تامین نیرو(مهماندار ،نگهبان ،مسئول غرفه نمایشگاهی ،وکارگر فنی وساده )خانم وآقا در سنین مختلف که انتخاب شمارا بیشتر می کند و نیروی مورد نظر تان را بهتر انتخاب می کنید.
شماره تماس های شرکت خدمات جوان :32766666-044 ** 044-32754452


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی