آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

شرکت tuvworld

افزودن به علاقه مندی
گواهینامه کلينيک‌های گياه پزشکی (Good Plant Health Clinic Practice)
با توجه به اهمیت محوری بخش کشاورزی در امر تغذیه و اقتصاد کشور و از آن جا که رسیدن به خودکفایی و استقلال اقتصادی در این عرصه، تضمین کننده استقلال سیاسی نیز خواهد بود، هر گونه تلاش برای افزایش تولیدات کشاورزی، بسیار ارزشمند و حیاتی است. یکی از راه‌های افزایش محصول، جلوگیری از زیان‌های آفات و بیماری‌های مختلف گیاهان و فرآورده‌های گیاهی است که هر سال، ضرر و زیان قابل توجهی را بر کشور تحمیل می‌کند. با توجه به دانش و فن‌آوری روز، لازم است روش‌های علمی جدید، جایگزین شیوه‌های سنتی مبارزه با آفات و بیماریهای گیاهی شود، تا با افزایش سطح تولیدات از ورود محصولات کشاورزی خارجی بی نیاز شویم. کلينيک‌های گياه پزشکی در این راستا نقش حلقه مفقوده‌ای را دارند که پايه و اساس آنها توانايی تشخيص مشکلات مربوط به سلامتی گياه می باشد.
کلينيک گياه پزشکی، مرکزی برای بازرسی و تشخيص مسائل و مشکلات مربوط به سلامتی گياه و ارائه توصيه‌های لازم در مورد روش‌های کنترل مشکلات می‌باشد و می‌توانند جهت بررسی مشکلات و نيازهای کشاورزان و دستيابی آنها به مراکز علمی تخصصی کشاورزی عمل نمايند. درحقیقت رابطی بين مراکز تحقيقات کشاورزی، مراکز ترويجی و جامعه کشاورزی فعال می‌باشند.
روش خوب آزمایشگاهی کلینیک های گیاهپزشکی براساس مدل بین المللی و امریکائی که بر صلاحیت 5 فاکتور اصلی آزمایشگاهی تاکید دارد، که عبارتند از:
طراحی صحیح فضای آزمایشگاه
سیستم مدیریتی آزمایشگاه
سیستم پرسنلی آزمایشگاه
تست متدها
تجهیزات
هدف از اخذ گواهینامه کلینیک های گیاهپزشکی:
اطمینان از عملکرد صحیح آزمایشگاهی و اعتماد به نتایج حاصله از آزمون‌ها و توصیه‌ها در کلینیک می‌باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات ایزوها با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
021-22907996مرتضوی


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه مشاوره آموزشی