آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

شرایط اخذ نماد الکترونیک(اینماد )

افزودن به علاقه مندی
ماد اعتماد الکترونیک چیست ؟
از آنجایی که در خرید های اینترنتی ، مشتری هیچ آشنایی با فروشنده ندارد ، به راحتی به فروشنده اعتماد نخواهد کرد و معمولا خریدی انجام نمی دهد ، نماد اعتماد الکترونیک توسط وزارت صنعت معدن و تجارت ( مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ) ارائه می شود ، به کاربر اطلاعاتی شامل نام صاحب امتیاز فروشگاه اینترنتی ، تلفن تماس ، آدرس ایمیل و آدرس پستی را نمایش می دهد ، بنابراین کاربر متوجه خواهد شد که فعالیت این فروشگاه مجاز و قانونی بوده و می تواند محصولات یا خدمات مورد نیاز خود را خریداری نماید.

انواع نماد اعتماد الکترونیک :
در حال حاضر دو نوع نماد اعتماد الکترونیک را می توان دریافت کرد : یک ستاره و دو ستاره
نماد اعتماد یک ستاره برای فروشگاه های اینترنتی معمولی می باشد ، افرادی که نیاز به دریافت نماد دو ستاره دارند ، در سایت آنها باید از ssl معتبر استفاده شود ، با زبان ساده ssl یک پروتکل امنیتی است ( https) که باعث امنیت بیشتر در اطلاعات رد و بدل شده بین سرور و کاربر می شود. اگر شما بتوانید این گواهی را برای سایت خود خریداری کنید و آن را تنظیم کنید می توانید نماد اعتماد دو ستاره دریافت نمایید.

متقاضیان حقیقی:
1) تصویر مجوز فعالیت (در صورت وجود)
2) تعهدنامه شخصیت حقیقی
متقاضیان حقوقی (تجاری / غیر تجاری):
1) تصویر آگهی روزنامه رسمی
2) تصویر اصل اساسنامه
3) آگهی آخرین تغییرات آدرس (در صورت وجود)
4) آگهی آخرین تغییرات اسامی اعضای هیئت مدیره (در صورت وجود)
5) آگهی آخرین تغییرات موضوع فعالیت شركت(در صورت وجود)
6) تعهدنامه شخصیت حقوقی


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی