آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

شبیه سازی سیستم های مالی با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی

افزودن به علاقه مندی
بسمه تعالي

موضوع : شبیه سازی سیستم های مالی با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی

مديران ، صنعتگران و سرمایه گذاران گرامي

ضمن عرض سلام و ادب احتراماً به استحضار آن مقام محترم ميرساند که مرکز محاسبات امکان سنجی امپا به منظور پیش بینی نتایج مالی و اقتصادی حاصل از تجاری سازی سیستم های مالی ( طرح های توجیهی )،جهت درک و شناخت بیشتر از سیستم مالی موجود برای سرمایه گذاران و مدیران و صنعتگران با استفاده شبکه‌های عصبی مصنوعی ( (Artificial Neural Network - ANN به عنوان یکی از روش های محاسباتی نوین در مطالعات امکان سنجی که مبتنی بر یادگیری ماشینی می باشد و تا حدودی الهام گرفته از شیوه کارکرد سیستم عصبی زیستی برای پردازش داده ها می باشد می تواند رفتار سیستم های مالی را با دقت بالایی تجزیه و تحلیل نماید. شبکه های عصبی مصنوعی در مطالعات گسترده ای کارایی دارد و می تواند رفتار سیستم ها را با دقت بالایی پیش بینی نماید. مسلما یکی از این سیستم ها سیستم های مالی می باشد که می توان در طرح های توجیهی آن را بکار برد و نتایج دقیق آن را می توان در نرم افزار کامفار استفاده کرد و طبیعتا نتایج حاصله تطبیق پذیری بیشتر ی با واقعیت خواهد داشت.
مطالعات بازر
مرکز محاسبات امکان سنجی امپا ( امکان سنجی پروژه های اقتصادی ) با در دست داشتن کدها ی برنامه نویسی لازم مرتبط با شبکه های عصبی مصنوعی می تواند سیستم مالی شما را با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف به منظور پیش بینی دقیق رفتار سیستم مالی به صورت علمی مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد و در صورت تمایل نتایج خروجی از شبکه های عصبی مصنوعی را در نرم افزار کامفار قرار داده و نتایجی که دقیق تر می باشد را جهت شناخت بیشتر پروژه سرمایه گذاری خود در اختیار شما قرار بدهد.
گروه مطالعات فنی مهندسی و سرمایه گذاری امپا امید دارد که همکاری با آن گروه منشاء ثمرات ارزنده ای گردد.




آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی