آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

شارژ گاز کولر BOSCH مدل ACS611

افزودن به علاقه مندی
شارژ گاز کولر BOSCH مدل ACS611

دستگاهی تمام اتوماتیک مناسب برای خودروهای مسافرتی، خودروهای تجاری و کامیون ها می باشد.
به مانند دیگر دستگاه های موجود این دستگاه نیز بر پایه گاز R134a طراحی شده است. این دستگاه تمامی مراحل سرویس و تعمیر شامل بازیابی روغن و مبرد، بازیافت و دوباره پر کردن را بدون نیاز به مداخـله تکنسین، را به صـورت کاملا خودکار انجـام می دهـد. با این وجود حالت دستی نیز در این دستگاه برای کنترل تمام جوانب عملکرد تعبیه شده است.

مزیت های ACS611 در یک نگاه
- فرآیند سرویس تمام اتوماتیک یا انتخاب فرآیند سرویس تکی - پمپ خلاء قوی - بطری تزریق رنگ UV - مخزن داخلی بزرگ - نمایش پیام ها بر روی نمایشگر که کاربر را مرحله به مرحله راهنمایی می کند - پایگاه داده یکپارچه برای خودروهای سواری و تجاری - بازیابی چند فازه مبرد در هنگام تخلیه - تست عملکرد یکپارچه - تعمیر و نگهداری آسان فیلتر داخلی - چاپگر

شرکت رایان خودرو نماینده ی رسمی BOSCH آلمان در ایران، اولین تولید کننده تنظیم فرمانهای سه بعدی در ایران و اولین تولید کننده و صادر کننده دیاگ در ایران میباشد.

((اگر آدرس های ما در شبکه های اجتماعی و کاتالوگ ها در این آگهی نمیباشند عبارت ((رایان خودرو)) را در گوگل سرچ کرده و وارد اولین وبسایت شوید و از طریق وبسایت اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید و با ما همراه باشید.))

آدرس: خیابان آزادی، جنب پارک اوستا،شماره 156.
تلفن: 66900280 - 021
فکس: 66900816 - 021
پیام کوتاه: 30007336
کد پستی: 1311787431

وبسایت:
http://www.rayankhodro.ir

ایمیل :
info@Rayankhodro.com

کانالهای تلگرام:
@Rayankhodro_Andish , @RayanBosch

صفحه اینستاگرام:
@BoschRayan

لینک ورود به کانال آپارات :
http://www.aparat.com/rayankhodro


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه تعمیرات