آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

سینک آزمایشگاهی با کاربری های متفاوت در شرکت بایرمن

افزودن به علاقه مندی
از انواع سینک های آزمایشگاهی که توسط شرکت مدرن و معتبر بایرمن با بهترین کیفیت ساخته میشود میتوان به سینک آزمایشکاهی کراپلن، اپوکسی، استیل، سرامیکی و ضد اسید اشاره کرد که هر یک مطابق با نیاز کاربر و کابری های متفاوت توسط این شرکت تولید و در اختیار مشتریان قرار میگیرد. شرکت بایرمن در ساخت کلیه تجهیزات آزمایشگاهی خود از بهترین مواد اولیه استفاده کرده و با اینکار علاوه بر افزایش طول عمر آنها سبب افزایش رضایتمندی مشتریان خود نیز میگردد. این شرکت علاوه بر ساخت انواع سینک آزمایشگاهی تجهیزات دیگری نظیر انواع هود آزمایشگاهی، انواع کابینت آزمایشگاهی، انواع میزبندی آزمایشگاهی، انواع شیرآلات آزمایشگاهی، انواع فن آزمایشگاهی، میز توزین و... را نیز در دستور کار خود دارد.
جهت سفارش سینک آزمایشگاهی مورد نیاز خود به شرکت بایرمن همچنین استعلام قیمت میتوانید با شماره های این شرکت تماس گرفته و یا به وب سایت آن مراجعه نمایید.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه تجهیزات پزشکی - آزمایشگاهی