آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

سیم کارت رایگان دانش آموزی

افزودن به علاقه مندی

سيم‌کارت دانش‌آموزي



سيم‌کارت دانش آموزي ، سيم‌کارتي اعتباري رايگان است که براي مجموعه کودکان، نوجوانان و جوانان (سنين 6 الي 18 سال) ايراني و پاسخ به نيازها و خواسته‌هاي آنها طراحي شده و براي اولين بار در کشور عرضه مي‌شود. اين سيم‌کارت ضمن پوشش دادن تمامي نيازهاي مکالمه و پيامک اين گروه سني، امکان استفاده از فضاي اينترنتي سالم، امن و پرسرعت، با بسته‌هاي متنوع، متناسب با سن آنها را فراهم مي‌کند. از طريق اين سيم‌کارت امکان اتصال به دنياي بزرگي از برنامه‌هاي جذاب و مفيد فراهم مي‌گردد.

ويژگي‌هاي سيم‌کارت

داراي شارژ اوليه به ميزان 500 تومان
امکان فعال‌سازي کليه بسته‌هاي پيامک و طرح‌هاي تشويقي ( فقط بسته‌هاي مکالمه و پيامک) مختص سيم‌کارت‌هاي اعتباري همراه اول
امکان مکالمه و ارسال پيامک در سرتاسر ايران با تعرفه مشابه سيم‌کارت‌هاي اعتباري همراه اول. تعرفه‌ سيم‌کارت اعتباري
فعال‌سازي خودکار سرويس اينترنت پاک پرسرعت بر روي سيم‌کارت
امکان استفاده از سرويس‌ها و نرم‌افزارهاي انارستان (اين سرويس‌ها شامل مشاوره آنلاين، رايا مدرسه، کتابخانه ديجيتال، فروشگاه محتواي درسي، آزمون آنلاين، مشاوره هوشمند تلفني و ... هستند)

فعال‌سازي سيم‌کارت:
براي فعال‌سازي اين سيم‌کارت‌ کافي است يکي از والدين با در دست داشتن کارت و يا کد فعال‌سازي سيم‌کارت، تصوير کارت ملي والد (پدر يا مادر) و تصوير شناسنامه نوجوان به دفتر پيشخوان حصيراباد مراجعه نمايند.

آدرس : اهواز - حصيراباد - خيابان پنجم ( بازار طلافروشان ) - پلاک 64 دفتر پيشخوان حصيراباد تلفن 06132244199 همراه 09166115530



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی