آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

سیستم کنفرانس

افزودن به علاقه مندی
سیستم کنفرانس شامل مجموعه ای از تجهیزات صوتی و تصویری می باشد که مخصوص برگزاری کنفرانس ها و همایش ها است. جهت راه اندازی و اجرای این سیستم در هر بخش نیاز به یک سری زیر ساخت با حداقل استاندارد ها می باشد. مزیت های استفاده از این سیستم در سالن کنفرانس باعث می شود تا کیفیت برگزاری جلسه و رضایت سخنرانان و دعوت شدگان تامین شود. در صورت هوشمند کردن جلسات در وقت، هزینه و حتی نیروی انسانی صرفه جویی می شود.
یکی از پیشرفته ترین تجهیزات و مهمترین سیستم مورد نیاز در سالن کنفرانس، سیستم صوت کنفرانس می باشد. ساختار سیستم های صوتی کنفرانس معمولا به این شکل است که یک دستگاه کنترل و مدیریت صوت وجود دارد که باند ها و میکروفون ها به آن وصل می شوند تا تنظیماتی چون کم و زیاد کردن صدا و یا فعال و غیر فعال کردن هرکدام از باند ها و میکروفون ها به وسیله آن انجام شود. ضمنا بر روی هر میز کلید هایی جهت روشن و خاموش کردن میکروفون وجود دارد.

شرکت گسترش ارتباطات زيتون
کرج میدان توحید برج دهقانی طبقه سوم واحد 6
خط ویژه : 32827252 026
فکس : 32207745 026
ايميل : Info@GEZ.ir
وب سايت : www.GEZ.ir


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه لوازم و اثاثه اداری