آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

سیستم مدیریت مشتری (CRM)

افزودن به علاقه مندی
معرفی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و CRM تحت وب

همانطور که همگان می‌دانند پایه‌های تجارت در عصر حاضر بر روی مشتریان هر مجموعه بنا نهاده شده است. مشتری مهمترین عامل رکود یا شکوفایی وضعیت اقتصادی هر واحد تجاری می‌باشد. بنابر این پیش‌بینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش برای مرتفع نمودن آن‌ها و بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده از مهمترین وظایف مدیران هر شرکت می‌باشد. استفاده از تکنولوژی برنامه‌نویسی و فناوری اطلاعات در این زمینه را مدیریت ارتباط با مشتری می‌نامند که امروزه به دانشی تخصصی در زمینه تجارت تبدیل شده است. این روش علاوه بر پایین آوردن هزینه برقراری ارتباط با مشتریان، به برقراری و تثبیت رابطه‌ای سودمند با مشتریان کمک شایانی می‌کند. استفاده از نرم‌افزارهای CRM سهولت و سرعت در ورود و نگهداری اطلاعات مشتریان و استفاده از امکانات جانبی همچون ارسال فکس و ایمیل و پیامک به صورت تکی یا جمعی را برای مشتریان به همراه دارد.

بسته نرم افزاری CRM آرین یک مجموعه کامل تحت وب، متشکل از ابزارها و امکانات گسترده در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری است که با ارائه محیطی کاربر پسند و ساختاری منسجم، بخش های مختلف سازمان را تحت پوشش قرار داده و بر اساس نوع انتخاب سیستم های مورد نیاز، تمامی وجوه تعاملی، عملیاتی و تحلیلی را پوشش می دهد.

مجموعه امکانات بکار رفته در این سامانه به همراه قابلیت سفارشی سازی ساختارها، زیرسیستم ها و نیز فرآیندهای کسب و کار، منجر به:

1- بالا رفتن سرعت عمل در سازمان،

2- کاهش هزینه های بازاریابی و فروش،

3- افزایش رضایت مشتری و ارتقاء سطح فروش

4- و در نهایت، گزارشات تحلیلی، موجب تسهیل در مدیریت استراتژیک سازمان میگردد.

طراحی این سیستم به صورت کاملا ساده و کاربر پسند و بر مبنای سیستم گردش کاری( Work Flow) شکل گرفته است و امکان دسترسی به هر یک از منوهای مورد نیاز کاربر بر روی صفحه اصلی برنامه می باشد.

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ارین به صورت یکپارچه با سیستم‌های دیگر نظیر: بازاریابی، خدمات پس از فروش، خرید و فروش، پنل پیامکی (کارت ویزیت آنلاین)، سیستم خبرنامه ایمیلی و همچنین کارتابل مرتبط می‌شود که باعث یکپارچگی اطلاعات و عدم نیاز به ثبت مجدد آن‌ها در هر یک از سیستم ها می‌شود. درضمن خریدار می‌تواند هر یک از این سیستم ها را به صورت مستقل با سیستم مدیریت مشتریان پیاده‌سازی نماید


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی