آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

سی ان سی تخت

افزودن به علاقه مندی
قیمت دستگاه سی ان سی
سی ان سی چوب به ماشینی گفته میشود که بتواند چوب و یا ام دی اف را به شکل های مختلف برش دهد مثلا برش منحنی چوب برش منحنی ام دی اف و برش طرح های پیچیده روی چوب و ام دی اف .
دستگاه سی ان سی می تواند منبت کاری روی چوب و منبت کاری روی ام دی اف را با دقت یک دهم میلی متر انجام دهد.
قیمت دستگاه سی ان سی با توجه به ارزش افزوده ای که روی چوب اعمال می کند توجیه اقتصادی یک سی ان سی چوب خوب در سایز 130*250 یک قیمت تقریبا معین دارد .اما وقتی همین سی ان سی چوب در ابعاد 200*400 سانتی متر ساخته میشود قیمت دستگاه سی ان سی دو برابر نمیشود .به این دلیل که در ساخت سی ان سی چوب باسایز 130*250 یک اسپیندل استفاده میشود و سی ان سی سایز 200*400 سانتی متر نیز یک اسپیندل استفاده میشود همچنین تعدادی سرو موتور در ساخت سی ان سی چوب
به کار رفته همان تعداد سرو موتور در ساخت سی ان سی 200*400 سانتی متر نیز استفاده شده در سی ان سی چوب سایز
یک کنترولر به کار رفته و در سی ان سی چوب 2*4 متر نیز یک کنترولر استفاده شده .
سی ان سی چوب در دو سایز 130*250 و200*400 ساخته می شود.
شرکت ماشین سازی اریا سازنده انواع سی ان سی چوب و سی ان سی ام دی اف و سی ان سی 8 کله و سی ان سی 10 کله و سی ان سی 12 کله و... با یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش اماده عرضه میشود دستگاه های سی ان سی با کیفیت به شما هستند.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی