آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

سيستم كنفرانس چیست

افزودن به علاقه مندی
سيستم كنفرانس چیست

** مقدمه سیستم کنفرانس
امروزه مراکز دولتی و سازمانها و شرکتهای خصوصی برای برگزاری جلسات نیاز به یک مکانی مثل سالن و یا اتاق دارند. زمانیکه تعداد کمی شرکت کننده داشتند صدا به صدا براحتی میرسید ولی بدلیل افزایش نفرات و بوجود آمدن فواصل بین نفرات این عمل به سختی انجام گردید، بنابراین سازمانها به فکر ابزاری افتادند که سهولت در کار آنها بوجود بیاید که می توانیم از سیستم کنفرانس و تجهیزاتی که وابسته به آن است نام برد . با داشتن این ابزارها جلسات بدون هیچگونه محدودیت در تعداد نفرات برگزار گردید و سالن ها را از فرم سنتی به فرم امروزی همراه با تکنولوژی روز بوجود آورد.

** مزایای سیستم کنفرانس
زمانی رسیده که شرکتهای دولتی و موسسات خصوصی روزانه جلساتی با تعداد نفرات بالای 7 نفر دارند که آنها را در اتاق کنفرانس یا سالن های جلسات برگزار می کنند که در اینجا نیاز به داشتن این گونه تجهیزات کاملا ملموس است . البته نباید فراموش کرد که این سیستم ها دارای انواع و مدلهای متفاوتی هستند که هر کدام دارای ویژگیهایی می باشند که آنها را از هم جدا می سازد .این ابزار و تجهیزات را سیستم کنفرانس می نامند و بعنوان مثال می توان سیستم کنفرانس باسیم و بیسیم را برای این مدلها نام برد.

** سیستم کنفرانس
در مجموعه تجهیزات سالنها می توان بخش مهم را سیستم کنفرانس نام برد که در جلوی هر نفر یک کنسول همراه با میکروفن و بلندگو موجود می باشدتا افراد به سهولت مذاکره و تبادل نظر نمایند و جلسه بوسیله منشی جلسه مدیریت گردد. منشی جلسه می تواند یک اپراتور یا مدیریت سازمان باشد.

** ترجمه همزمان
در اینجا می توان از شرایط و روابط بین الملل یاد کرد.امروزه بدلیل این روابط جلسات با زبانهای خاص هر کشور برگزار می گردد که همه شرکت کنندگان مسلط به این زبانها نیستند و احتیاج به یک مترجم ، که در هر لحظه سخنان را ترجمه و بصورت زنده به آنها انتقال نماید ، دارند. به همین دلیل تجهیزاتی برای آسانی کار با پیشرفت تکنولوژِی معرفی گردید که می تواند بیش از 30 زبان را در لحظه ترجمه نمایند .

** جهت یابی ویدئویی یا Auto Video Tracking
برای اینکه نفرات با فواصل زیاد در سالنها قرار گرفته اند و می خواهند تصاویر را به وضوح داشته باشند، تجهیزاتی را برای رفع این نیاز بوجود آوردند . آنها را با عنوان دوربین های چرخان و متحرک نام میبرند. این دوربین ها می توانند بصورت اتوماتیک و یا دستی کنترل شوند که هم در سقف و هم بر روی میز قابل نصب هستند.

** آرشیو
حال که جلسات برگزار گردیده، شرکت کنندگان و مدیران نیاز به یادآوری مباحث و مطالب ذکر شده در کنفرانس دارند که آن فقط توسط یک ضبط صدا و تصویر انجام می گردد.صدا از بلندگوها و تصاویر از طریق دوربین پخش و در نتیجه جهت مستند سازی ضبط می گردد.

** امکانات ویدئویی تجهیز یک سالن
برای اینکه مدعوین براحتی نظاره و پرزنتیشن داشته باشند و مشکل فواصل بین آنها برای دید خوب برطرف گردد امکاناتی فراهم گردیده که میتوان از آنها با عنوان دیتا پروژکتور، پرده نمایش و در مواردی همراه با برد هوشمند نام برد.

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق
تهران - خیابان سهروردی شمالی - خیابان قرقاول - پلاک 16 - طبقه دوم - واحد 5
خط ویژه : 42981-021
فکس : 88532151-021
ایمیل : Info@noavaran-eng.com
وب سایت : www.noavaran-eng.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی