آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

سنگ وارداتی و سنگبری گلدستون

افزودن به علاقه مندی
به کلیه سنگهایی که از کشورهای خارجی مانند ترکیه ، اسپانیا ، ایتالیا ، چین و ... وارد کشور میشود سنگهای وارداتی گفته میشود .
از آنجا که ایران به تمامی معادن سنگ در کشور دسترسی ندارد نیاز به واردات برخی از انواع سنگها از کشورهای خارجی ضرورت می یابد که این مهم از طریق یکی از پیشرفته ترین و تخصصی ترین سنگبریهای کشور " سنگبری گلدستون " با بالاترین کیفیت و دقت در زمینه انتخاب نوع و جنس سنگ و با مقرون به صرفه ترین هزینه انجام میشود .
سنگبری گلدستون با چهار دهه فعالیت چشمگیر در زمینه سنگبری تا کنون هزاران تولید ، عرضه و واردات موفق را در رزومه خود ثبت نموده است .
کادر مجرب این سنگبری توسط دستگاههای مدرن و پیشرفته ، انواع سفارشات مشتریان خود را در سایر دلخواه برش زده و با روشهای استاندارد جهانی بسته بندی و حمل به آنان عرضه میدارد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سنگهای وارداتی توسط سنگبری گلدستون همچنین مشاهده دهها طرح شکیل و خیره کننده سنگ و استعلام قیمت کافیست با شماره های این سنگبری تماس گرفته و یا به وب سایت آن مراجعه نمایید .


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه مصالح ساختمانی