آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

سنگ های برش و پرداخت کامپوزیت

افزودن به علاقه مندی
شرکت رابین مرکب کوشا نمایندگی انحصاری و رسمی شرکت دی کا هلدینگز انگلستان تولید کننده انواع سنگ های برشی و پرداخت می باشد. شرکت DK HOLDINGS انگلستان از سال 1959 به طراحی و ساخت انواع ابزارهای الماسه برشی و توسعه آن در محورهای مختلف آغاز به کار کرده است. محصولات این شرکت با توجه به بالاترین استاندارد کیفیت ساخته می شوند. این درحالیست که تمامی ابزارآلات با توجه به استاندارد BS EN ISO9001:2000 دارای تاییدیه کیفیت می باشند.

ابزارهای الماسه شرکت DK ، با توجه به نوع آبکاری های صورت گرفته و فرم های بدنه به گونه ای در انتخاب مواد و مهارت برش طراحی گردیده اند که هنگام عملیات ، یک برش تمیز با عمر طولانی و مهارت در برش به وضوح دیده می شود.عملیات های برش، سوراخکاری، سنگ زنی و پرداخت با ابزارآلات خاص را می توان در تجهیزات شرکت DK پیدا کرد.

کارشناسان مجرب شرکت رابین مرکب کوشا این توانمندی را دارند که برای طراحی تجهیزات برشی صنایع ماشینکاری، مشاوره در طراحی، انتخاب و ساخت را با ارتباط مستقیم با مرکز تحقیق و توسعه شرکت DK داشته باشند.
اطلاعات بیشتر را در وبسایت www.dcaco.co بیابید.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی