آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

سنگ ترکیه زیبا، منحصربفرد و مرغوب در سنگبری گلدستون

افزودن به علاقه مندی
ترکیه یکی از کشورهایی است که یک سوم ذخایر سنگهای طبیعی جهان را در معادن خود دارد . محصولات سنگ طبیعی این کشور در صدها طرح و رنگ شکیل و منحصر به فرد قابل رقابت با سنگهای کشورهایی نظیر ایتالیا و اسپانیا بوده و صادارت سنگ آن به دلیل مرغوبیت محصول با سیر صعودی تقاضا برای عرضه روبرو شده است .
این کشور با بهره مندی از منابع غنی سنگ خود و با تجهیزات ، ماشین آلات سنگبری و فناوری برای استخراج ، این فرایند را در سطح عالی کیفیت به سراسر جهان عرضه داشته و رضایت مشتریان خود را فراهم ساخته است .
برخی از سنگهای صادارتی ترکیه شامل سنگ مرمریت امپرادور ترکیه ، سنگ مرمریت امپرادور دارک ترکیه ، سنگ مرمریت مارمارا ، سنگ مرمریت کاپوچینو و ... میباشد .
سنگبری گلدستون یکی از معتبرترین سنگبریهای کشور ضمن تولید و عرضه سنگهایی مقاوم در کیفیت و خیره کننده در زیبایی واردات کلیه سنگهایی که در کشور ترکیه تولید میشود را نیز در برنامه کاری خود دارد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سنگهای ترکیه قابل ارائه توسط سنگبری گلدستون و مشاهده طرحها و رنگهای زیبای آنها همچنین استعلام قیمت کافیست با شماره های این سنگبری تماس گرفته و یا به وب سایت آن مراجعه نمایید .


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی