آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

سقف کاذب کشسان

افزودن به علاقه مندی
تکنولوژی سقف کشسان به عنوان سقف کاذب روز دنیا به رفع معایب آسمان مجازی پرداخته است. سقف کشسان به دلیل ضخامت بسیار کم (حدود 0.2 میلی متر) ،بسیار سبک تر از آسمان مجازی میباشد. همچنین به دلیل قابلیت انعطاف پذیری،سقف کششی قابلیت اجرا در فرم ها و شکل های هندسی مختلفی دارد. همچنین این ویژگی باعث می شود تا درصورت نشت لوله های تاسیساتی پشت سقف کاذب یا طبقه بالا آب در پشت سقف کشسان جمع شده و پس از تخلیه آن بدون ایجاد هر گونه آسیب، سقف به حالت اولیه خود بازگردد.
تفاوت حائز اهمیت دیگر آسمان مجازی و سقف باریسول یک پارچه بودن آن می باشد. از این رو می توانید تصویر واقعی تری از آسمان، طبیعت و هر طرح دیگری در فضای منزل، محل کار، فروشگاه و ... خود داشته باشید. سقف کششی علاوه بر مدل چاپی در انواع براق، مات و نیمه شفاف در رنگ بندی ها و بافت های متفاوتی موجود است که برای شما امکان انتخاب بیشتری نسب به سقف آسمان مجازی فراهم می کند.
سقف کشسان به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و بخار آب و همچنین به دلیل عدم وجود درز و عبور بخار آب به پشت خود، سقف کاذب مناسبی جهت اجرا در فضاهای مرطوب نظیر سرویس بهداشتی، حمام، استخر، آشپزخانه و .... می باشد


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه تزئینات داخلی