آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

سقف کاذب دیوارپوش

افزودن به علاقه مندی

شرکت آذران پلاست رسا طی چند دهه به عنوان بزرگترین تولیدکننده دیوارپوش و سقف کاذب PVC مشغول به تولید و فعالیت است. شرکت آذران پلاست رسا فعالیت خود را از سال 1379 هجری شمسی آغاز نمود. همچنین با بهره گیری از علم فنی، و نیروهای متخصص و خبره ، همیشه درصدد بوده است که به عنوان یکی از بنیانگذاران و پیشروان صنعت، سطح تعالی و توسعه صنایع کشور را ارتقا بخشد.

شرکت آذران پلاست رسا تهران با بهره مندی از گروه طراحی و تیم های اجرایی و نصب قوی سهم بسزایی در فروش،طراحی ، نصب و اجرای دیوارپوش و سقف کاذب پانل پی وی سی را درکشور ایفا کرده است . برخی از پروژه های اجرا شده توسط ن : اجرای دکوراسیون داخلی منزل ، دکوراسیون داخلی اداری ، دکوراسیون داخلی تجاری ، طراحی و اجرای فضای درمانی و بیمارستانی و درمانگاهی ، طراحی و اجرای سقف کاذب استخر ، سقف کاذب ، سرویس بهداشتی ، سقف کاذب راهرو ، طراحی و اجرای فضای آموزشی و ورزشی و باشگاه ، طراحی و اجرای و دکوراسیون داخلی رستوران و فست فود، طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ ، طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق جلسات و سالن کنفرانس و سالن همایش، طراحی و اجرای دکوراسیون سالن زیبایی و آرایشگاهی و ... میباشد که می توانید در بالای سایت در قسنت گالری طراحی و اجرا مشاهده نمایید .



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه برقی - گازی