آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

سرویس کولر گازی قلهک

افزودن به علاقه مندی
نمایندگی تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ در قلهک

https://www.sarmasystem.ir
سرویس کولر گازی قلهک

سرویس کولر گازی قلهک یکی از شعب تعمیرگاه سرماسیستم می باسد که فعالیت تعمیر و سرویس در این مرکز صورت میپزیرد. این شعبه که جزء شعب فعال شرکت می باشد به صورت تعمیر در محل نیز فعلیت داشته و آماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز می باشد. برای اینکه اسپیلت شما چک شود و و عیب آن را بدانید و در موعد مقرر به تعمیر و سرویس آن بپردازید با شعبه تعمیر کور گازی قلهک تماس بگیرید و سفارش تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپیلت خود را به ما بدهید.

کلیه مناطق اطاف قلهک در دستری این شعبه می باشد و شما می توناید در صورتیکه منزل یا محل شما در کوچه ها و خیابان های اراف این محدوده می باشد از خدمات ما استفاده کنید.

سرویس کولر گازی قلهک را می تونیاد با سرچ در گوگل نیز پیدا کنید.در صورتیکه موفق به پیدا کردن آدر ما نشدید می توانید با شماره 09122803982 تماس بگیرید.

در صورتیکه شکایتی از تعمیر و یا سرویس صورت گرفته داشتید همکاران ما در بخش پشتیبانی آماده شنیدن نظرات و شکایات شما نی باشند.

در مرکز کولر گازی تعمیرات خاص دیگر نیز از جمله تعمیر داکت اسپیلت و تعمیر مینی چیلر و لوله کشی توکار کولر گازی صورت می گیرد. برندهای متفاوتی در مورد کولر گازی وجود دارد که شما میتوانید کولر گازی خود در تمام برندها را برای تعمیر به شرکت سرما سیست م بسپارید

از جمله این برند ها می توان به برند های معروف کولر گازی سامسونگ و کولر گازی هتاچی اشاره نمود

با تشکر از حسن انتخاب شما
https://www.sarmasystem.ir/%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3-%da%a9%d9%88%d9%84%d8%b1-%da%af%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%82%d9%84%d9%87%da%a9/


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی